وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه آزاد راه حرم تا حرم به طول 152 کیلومتر، هفته آینده طی مراسمی با حضور دکتر روحانی رییس جمهوری به طور رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 آزاد راه حرم تا حرم هفته آینده با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، 'عباس آخوندی' روز پنج شنبه در حاشیه مراسم افتتاح فازهای اول و دوم پروژه بهسازی و چهارخطه کردن محور رباط کریم - حسن آباد( جاده قدیم تهران - قم) در جمع خبرنگاران افزود: به منظور کاهش بار سنگین ترافیک محورهای مواصلاتی استان تهران، پروژه دو یا چند خطه کردن مسیرهای ریلی و همچنین افزایش ظرفیت جاده های استان در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: پروژه تعریض محور حسن آباد - رباط کریم نیز در راستای توسعه و بهسازی شبکه های ارتباطی استان تهران اجرا شده که امیدواریم با تعریض این مسیر تا چرم شهر ورامین، رینگ جنوبی تهران بطور کامل تکمیل شود.

آخوندی ادامه داد: همچنین اجرای پروژه محور چرم شهر تا قزوین نیز از دیگر برنامه های وزارت راه و شهرسازی است که به زودی نحوه اجرای این پروژه مهم راهسازی نیز اعلام خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به بازدید امروز خود از شهر جدید پرند اشاره کرد و گفت: شهر پرند برای اسکان حدود 150 هزار نفر جمعیت ساخته شده که جمعیت این شهر با اجرای پروژه مسکن مهر به بیش از 450 هزار نفر افزایش یافته است.

آخوندی افزود: برنامه ریزی لازم برای خدمت رسانی بهینه به اهالی این شهر و تامین امکانات خدماتی و رفاهی موردنیاز انجام شده و درهمین راستا 22 مدرسه در این شهر احداث خواهد شد.

به گفته وی، ساخت چهار درمانگاه و بیمارستان در شهر جدید پرند از دیگر برنامه های وزارت راه و شهرسازی است که البته باید با یک برنامه ریزی منسجم و کارشناسی، امکانات زیربنایی و خدمات رفاهی و اقامتی مناسب را برای جمعیت این شهر تامین و فراهم کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.