تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان به رده دوم جدول صعود کرد. سایپا هم با پیروزی برابر فولاد به بالانشینان کمک کرد.

پیروزی تراکتور برابر مسجدسلیمان و شکست سنگین فولاد

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در هفته بیست و یکم بعدازظهر امروز پنجشنبه با برگزاری دو دیدار از ساعت 15:30 دقیقه آغاز شد که در یکی از این بازیها تیم نفت مسجدسلیمان میزبان تراکتورسازی بود و در نهایت برابر مهمان آذری خود تن به شکست داد.

در این بازی که در حضور حدود هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد، ابتدا تیم میزبان توسط حمیدبوحمدان(11) از روی نقطه پنالتی به گل رسید اما در دقیقه 32 سامان نریمان جهان بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم تراکتورسازی کمی بهتر از نیمه اول بازی کرد و در حالی که نفت مسجدسلیمان شایسته رسیدن به گل بود و نمایش قابل قبولی در این دیدار داشت، در دقیقه 83 این تراکتورسازی بود که روی تیزهوشی ادینهو به گل برتری دست پیدا کرد.

دیگر دیدار امروز را تیم های سایپا البرز و فولاد خوزستان در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کردند که طی آن شاگردان مجید جلالی موفق شدند با نتیجه 3 بر یک تیم مدعی فولاد را شکست دهند. روزبه شاه علی دوست(43)، حامد شیری(61) و محسن ارزانی(80) برای سایپا گل زدند و آلویز نانگ(74) برای فولاد گلزنی کرد.

تراکتورسازی با این پیروزی 38 امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. نفت مسجدسلیمان هم با 19 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند. سایپا هم با این پیروزی 30 امتیازی شد و در رده هفتم ماند. فولاد هم با 37 امتیاز در رده چهارم ایستاد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.