قدس آنلاین: نایب رئیس فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری گفت: مشهد نماد و الگویی بارز برای گردشگران خارجی بوده تا بتوانند از آداب و رسوم ایرانی و اسلامی بهره‌مند شوند.

مشهد نماد و الگویی بارز برای گردشگران خارجی بوده است/ گردشگری ایران را بی‌بدیل و بی‌نظیر است

به گزارش قدس آنلاین روبی روی نایب رئیس فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: از محبت و مهمان‌نوازی ایرانیان سپاسگزارم و باید بگویم که من در گردهمایی‌های زیادی بودم، اما چنین گردهمایی باشکوهی را هرگز ندیده بودم.

وی افزود: اولین باری بود که به ایران آمده بودم و در گردهمایی‌های این کشور حاضر شدم و به واقع باید بگویم که چنین فضای را در سایر کشورها ندیده بودم.

نایب رئیس فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری خاطرنشان کرد: مشهد نماد و الگویی بارز برای گردشگران خارجی بوده تا بتوانند از آداب و رسوم ایرانی و اسلامی بهره‌مند شوند.

روبی روی تصریح کرد: در مدت فعالیت خود در این مجموعه، گردشگری ایران را بی‌بدیل و بی‌نظیر دیدم و خاطرات خوشی از این کشور برایم ثبت شد.

وی بیان کرد: ایران دارای تمدن‌های بسیار زرگی بوده و در کنار بحث گردشگری به موضوعات فرهنگی هم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد که موجب استقابل گردشگران به این آداب و رسوم شده و حتی در این شهر مقدس هم شاهد تشرف بسیاری از غیرمسلمانان به دین مبین اسلام بودیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.