رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت در بارگاه منور رضوی مهمترین پایگاه نشر ارزش‌های اهل بیت(ع) است.

بارگاه منور رضوی مهمترین پایگاه نشر ارزش‌های اهل بیت(ع) است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، علاءالدین بروجردی؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با خدمت در بارگاه منور رضوی اظهار داشت: خدمت در بارگاه امام رضا(ع) توفیقی مافوق همه توفیقات انسان در دنیاست و من روی که حکم خادمی در حرم امام هشتم(ع) را دریافت کردم خدا را شکر کردم که به من توفیق وقوف در بهشت زمین را عنایت کرده است.

وی افزود: خدمت در آستان امام رضا(ع) انسان را به این نکته رهنمون می‌شود که از کنار تک تک ثانیه‌هایی که در حرم و با زائران می‌گذراند به سادگی عبور نکند.

بروجردی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ زیارت از سوی خادمان امام رضا(ع) عنوان کرد: فرهنگ زیارت در میان ما شیعیان جایگاهی والا و ارزشمند دارد و بر همین اساس خادمان امام رضا(ع) می‌توانند با استفاده از این ظرفیت بزرگ تعالیم ارزشمند اهل بیت(ع) را توسعه دهند.

وی در ادامه فرصت‌های معنوی حضور در حرم و خدمت به زائران را بی انتها برشمرده و تصریح کرد: در هنگام تشرف و لحظات خدمت بارها با شرایط نابی روبرو شده‌ام که لذت خدمتم را چندین برابر کرده چرا که زائران از اقصی نقاط ایران و جهان به پابوسی آقا می‌آیند و هرکدام با زبان و گویش خاص خود با امام رضا(ع) صحبت می‌کنند که خاطرات خوبی از این شرایط بر دل من و همه خادمان نقش می‌‌بندد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: خادمان امام هشتم(ع) باید قدر خودشان را بدانند که توفیق خدمتگزاری در این آستان مطهر، نصیب آنها شده و از شرایط خدمت برای توسعه و نشر رهنمودهای رضوی بهره ببرند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.