قدس آنلاین – ایلام: به منظور جذب سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری در طرح های زیربنایی و اقتصادی در استان، استاندار ایلام با گروه سرمایه گذار چینی دیدار کرد.

اعلام آمادگی سرمایه گذاران چینی در پروژه های عمرانی ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، استاندار ایلام در حاشیه این دیدار با بیان اینکه با این گروه سرمایه گذار چینی مذاکراتی در موضوع های مختلف در حوزه های نفت، گاز، راه سازی و ... انجام شده است که امیدواریم با انعقاد تفاهمنامه زمینه ورود این گروه سرمایه گذاری در استان فراهم شود، گفت: از سوی استانداری نیز پیشنهاداتی به گروه چینی داده شد تا آنها بر اساس مطالعات و امکان سنجی طرح ها بر اساس قابلیت و ظرفیت های خود در این حوزه ها ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های موجود در استان و اعلام آمادگی هیات چینی برای همکاری و گسترش مناسبات این آمادگی در ایلام وجود دارد که مقدمات و زیرساخت های لازم برای ورود سرمایه گذاری شرکت های چینی در استان فراهم شود، اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان در تلاش است برای بهره گیری از پتانسیل های ایلام با استفاده از قانون تشویق و ارائه خدمات به سرمایه گذاران خارجی ظرفیت های بالقوه منطقه را به بالفعل تبدیل کند.

استاندار ایلام توسعه همه جانبه استان را مهمترین دغدغه مسئولان دانست و تأکید کرد: مهم ترین معیار برای جذب سرمایه گذاران حمایت از چرخه صنعت و ایجاد اشتغال در استان است.

گفتنی است در طول یکسال گذشته با تلاش های دامنه دار استاندار ایلام شرکت ها و هلدینگ های متعدد داخلی و خارجی به استان دعوت و تاکنون موافقت بیش از 20 شرکت برای سرمایه گذاری در استان جلب شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.