دبیرکل سازمان بدر در سخنانی تاکید کرد که نیروهای عراقی برای نابودی اعضای گروه تروریستی داعش تا خارج از مرزهای عراق هم می‌روند.

هادی العامری: برای نابودی داعش مرز نمی‌شناسیم

به گزارش ایسنا،به نقل از شبکه خبری سومریه‌نیوز، هادی العامری، دبیرکل سازمان بدر با اشاره به روند عملیات تکریت گفت: دشمن در ابتدا بسیار مقاومت کرد اما اکنون دیگر مقاومت خود را از دست داده و تنها در برخی مناطق شاهد مقاومت‌های جزئی از سوی آنها بودیم.

وی گفت: برای نخستین بار افراد مناطق آزاد شده از عشیره‌های شمر، العبید و الجبور دوشادوش نیروهای عراقی در حملات شرکت می‌کنند. این عملیات عراقیست و جنگنده‌های ائتلاف حتی یک پرواز هم در عملیات آزادسازی صلاح‌الدین انجام نداده‌اند.

العامری با اشاره به اینکه داعش با اموال و حمایت‌های آمریکا و اروپا و برخی کشورهای عربی تاسیس شد، تاکید کرد: اعضای داعش به مجازات خود خواهند رسید و پایان کار آنها به دست عراقی‌ها خواهد بود. ما برای نابودی کامل آنها تا خارج از مرزهای عراق هم می‌رویم.

دبیرکل سازمان بدر خاطرنشان کرد: ائتلاف به هیچ شیوه‌ای نه اطلاعاتی و نه حملات مستقیم یا پشتیبانی در عملیات آزادسازی صلاح‌الدین وارد نشده و عملیات با مشارکت نیروی هوایی ارتش عراق صورت گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.