قدس آنلاین – ایلام استاندار ایلام گفت: دومین مرز زمینی ورود به کشور عراق در استان ایلام در شهرستان مرزی دهلران افتتاح می شود.

افتتاح دومین مرز زمینی ایلام در دهلران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده درباره افتتاح مرز در شهرستان مرزی دهلران، دولت مرکزی عراق با این امر موافقت کرده است، اظهارداشت: مشاور استاندار می‌سان به‌منظور اعلام این موافقت به استان سفر کرد و قرار شده که سه نقطه در شهرستان مرزی دهلران از سوی استان پیشنهاد شود تا در صورت بررسی و تأیید یک نقطه به‌عنوان مرز افتتاح شود.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح مرز دولتی ورودی به کشور عراق در شهرستان دهلران، در اربعین سال آینده نیز زائران بتوانند از این مسیر علاوه بر مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات تردد کنند، افزود: در راستای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات بایستی با برنامه ریزی مناسب زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از زائران حسینی(ع) فراهم شود.

استاندار ایلام به تعطیلات آغاز سال نو اشاره و تأکید کرد: مدیران نسبت به کشیک اداری در ایام تعطیلات نوروز، عدم استفاده از خودروهای دولتی در تعطیلات و فراهم شدن تمهیدات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور و همچنین توسعه فرهنگ قرآنی و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایلامی IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
    0 0
    باجان مردم بازی نکنیدکجای ان بیابان وتپه های وحشتناک مرزمی باشدشمافعلازیرساختهای مرزبین المللی مهران که نمادبیشرفت استان می باشدتکمیل کنید