قدس آنلاین:وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان خراسان شمالی از اجرای طرح توسعه مجتمع صنعتی فولاد اسفراین و مجتمع پتروشیمی بجنورد با ایجاد بیش از هزار فرصت شغلی خبر داد.

 آغاز طرح توسعه مجتمع صنعتی فولاد اسفراین و مجتمع پتروشیمی بجنورد

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، ربیعی در حاشیه بازدید از طرح گسترش مجتمع فولاد اسفراین گفت: یکی از اولویت های ما در استان خراسان شمالی، اجرای این طرح است که امیدواریم تا پایان سال 94 عملیات آن با فراهم کردن 300فرصت شغلی به اتمام برسد .

وی همچنین از نهایی شدن مطالعات طرح توسعه مجتمع پتروشیمی بجنورد با مشارکت سازمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این طرح و تکمیل آن، علاوه بر افزایش محصولات پتروشیمی برای 700 نفر نیز شغل ایجاد می شود. و

زیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در ادامه از کلنگ زنی نخستین پالایشگاه میعانات گازی شرق کشور ، در شهرستان شیروان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این طرح، بانک رفاه کارگران سرمایه گذاری می کند.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات برای خروج تعاونی های راکد افزود: یکی از برنامه های این وزارتخانه، در سال 94 توسعه صندوق های خرد روستایی و ایجاد تعاونی های تولید با توجیه اقتصادی به ویژه در مناطق کمتربرخوردار است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.