قدس آنلاین یزد - همایش ملی بزرگداشت استاد مهدی آذر یزدی،با عنوان آذر یزدی، مطالعه، فرهیختگی، به همت بنیاد ملی نخبگان و با مشارکت برخی نهادهای کشور از جمله جمعیت هلال احمر استان یزد، اردیبهشت ماه سال 1394 در یزد برگزار خواهد شد.

بررسی جلوه های صلح وبشردوستی در همایش ملی "آذریزدی، مطالعه، فرهیختگی"

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،  معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت : این همایش  برای تکریم و الگو سازی استاد آذر یزدی، که به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)وی در یک برهه از زمان خلا زنجیره فرهنگی کشور را پر کرده، برگزار می شود و مشارکت معاونت امور جوانان هلال احمر در کنار بنیاد نخبگان استان و دیگر نهادهای کشور، با هدف شناسایی جلوه های صلح و بشردوستی در  آثار استاد آذریزدی، تولید محتوای ادبی هنری در راستای اهداف و اصول هلال احمر جهت کودکان و نوجوانان از بین آثار این نویسنده فقید و هم چنین توجه هر چه بیشتر هنرمندان و نویسندگان به صلح پایدار، برقراری دوستی ، کرامت انسانها و دیگر اهداف جهانشمول هلال احمر می باشد.

صدیقی افزود: این همایش ملی در دو محورعلمی وهنری برگزار می شود که محور علمی، نگارش مقاله با موضوعات مرتبط با آذر یزدی و محور هنری، شامل داستان کوتاه وشعر با موضوعات متعدد از جمله موضوعات مرتبط با حوزه کودک ونوجوان می باشد.

این مسئول تصریح کرد : این همایش ملی، ویژه گروه های سنی زیر 18سالو 18تا 35 سال است که با حضور هنرمندان ، نویسندگان و شعرای سراسر کشور برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است ارسال آثار از طریق سایت بنیاد نخبگان یزد به آدرس yazd.bmn.irتا 29 اسفندماه 1393امکان پذیر و حضور در همایش که روز پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 برگزار خواهد شد برای عموم علاقه مندان آزاد می باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.