۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 270915

مدیرکل هواشناسی هرمزگان گفت: بارندگی نسبتاً شدیدی که از نیمه‌های دیشب(سه‌شنبه 19 اسفندماه) آغاز شده بود تا ظهر امروز در بندرعباس و تا پایان امشب(20 اسفندماه) در شرق استان ادامه دارد.

ادامه بارندگی تا ظهر امروز در بندرعباس

«سعید رنجبر» در گفت‌وگو باایسنا،منطقه‌ی خلیج‌فارس، درباره‌ی میزان حجم بارندگی تا ساعت شش صبح امروز اظهار کرد: میزان باردندگی تا ساعت شش صبح امروز در بندرعباس 70 میلی‌متر، رودان 9 میلی‌متر و میناب یک میلی‌متر بوده است.

وی با بیان این‌که بارندگی تا پایان امروز(20 اسفندماه) ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بر این اساس بارش در شرقی استان تا پایان امشب قابل ملاحظه است و برای این مناطق وقوع پدیده تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌های فصلی و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی و توصیه می‌شود از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها خودداری شود.

مدیرکل هواشناسی هرمزگان تصریح کرد:هم‌چنین از بعد از ظهر امروز(چهارشنبه 20 اسفندماه) تا روز جمعه در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی استان و تنگه هرمز وزش باد نسبتاً شدید شمال شرقی، کاهش محسوس دما و در برخی نقاط گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

رنجبری خاطرنشان کرد: طی این مدت آب‌های دریای عمان، تنگه‌ی هرمز و شرق خلیج‌فارس مواج و توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای تردد ایمن شناورها انجام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.