غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما صبح امروز در نشست خبری اعلام برنامه های تلویزیون در نوروز ۹۴ از پخش سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری خبر داد.

برنامه‌های نوروزی صداوسیما معرفی شدند

 به گزارش  تسنیم، صبح امروز نشست خبری برنامه نوروزی معاونت سیما با حضور جمعی از مدیران شبکه های سینما برگزار شد.
 
محمدی نیا مدیر شبکه قرآن، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند و رستموندی مدیر شبکه چهار، علی اصغر پورمحمدی معاون سیما، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه پنج، محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما در این نشست حضور داشتند.
 
محمدی نیا مدیر شبکه قرآن و رئیس شورای معارف اسلامی سیما در مورد برنامه های نوروزی این شبکه گفت:گفت‌وگو با خانواده شهید باغبانی شهید مدافع حرم و گفت‌وگو با دختر شهید تهرانی مقدم که از حافظان قرآن هم است.
 
جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما گفت: بهار در خانه عنوان ویژه برنامه نوروزی این شبکه است. در این ایام فیلم های کوتاه و مستند هم پخش می شود.
 
وی در مورد پخش برنامه های نوروزی کودک و نوجوان از این شبکه گفت: برنامه هایی نوروزی کلاه قرمزی و عموپورنگ از ششم فروردین ماه آغاز می شود.
 
محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما هم گفت: ویژه برنامه نوروزی این شبکه از ساعت 20 جمعه آخر سال شروع می شود. همچنین سریال «فوق سری» که این روزها آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می گذارد در ساعت 22 شبهای نوروز پخش می‌شود.
 
وی در مورد پخش برنامه های کودک از شبکه یک سیما گفت: از سال آینده برنامه کودک و نوجوان به شبکه یک سیما بازمی گردد.
 
غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما هم از پخش سریال «درحاشیه» مهران مدیری خبر داد و گفت: سریال «درحاشیه»  از ششم فروردین ماه از شبکه سه پخش می شود.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.