رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به عیدی دولت به مردم در سال ۹۴، گفت: عیدی دولت به مردم کار و تلاش بیشتر از گذشته برای رفع مشکلات آلام و تحقق اهدافشان است.


عیدی دولت به مردم؛ تلاش بیشتر برای رفع مشکلات است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری مهر، محمد نهاوندیان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک سال نو به هموطنان، گفت: امیدوارم در سال آینده بیش از سال ۹۳ الطاف الهی نصیب ملت ایران شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت در سال ۹۳، گفت: دولت در مهار تورم و داشتن دیپلماسی فعال خصوصا با همسایگان، موفق بود و توانست تورم را به ۱۵ درصد برساند و همزمان نیز قدم‌های خوبی برای خروج از رکود برداشته شد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: سعی شد که تمام این اقدامات با قدم‌های مدبرانه‌ای برداشته شود و یک نکته بسیار مهم این است که در نرخ تشکیل سرمایه، از منفی ۱۱ درصد به مثبت ۱۳.۶ درصد رسیده‌ایم و این نشان می‌دهد که فضای اقتصادی ما امیدوارکننده است و این نرخ، تصویر آینده اقتصادمان را رقم می‌زند.

نهاوندیان همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: در بحث سیاست خارجی و مذاکرات هسته‌ای، منطق، عزت و حکمت مردم به خوبی به نمایش گذاشته شد و جامعه جهانی در مسیری، فکر و ابراز امیدواری می‌کند که ملت ایران فکر می‌کند.

وی ادامه داد: این توفیق بزرگ ملت ایران با رویکرد عزتمندانه و منطقی توانست افکار عمومی جامعه جهانی را در مسیر خود هدایت کند و در مقابل نیز در اردوگاه دشمن شاهد اختلاف و درگیر شدن با یکدیگر هستیم که این نیز یک توفیق بزرگی است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به روابط ایران با کشورهای همسایه، ادامه داد: در برخی کشورها مناسبات از بدبینی به مناسبات نزدیک و دوستانه تبدیل شد و عزم بر افزایش مناسبات هر چه بیشتر است.

نهاوندیان با بیان اینکه سرمایه کار دولت، حمایت مردم و هدایت رهبری بوده است، گفت: عیدی دولت به مردم، کار و تلاش بیشتر از گذشته برای کم شدن مشکلات آلام مردم و تحقق اهدافشان است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.