۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 272685

بررسی صحنه تصادف در محور خوی - ایواوغلی سه نفر که دو نفر از آنها افسر پلیس بودند را به کام مرگ کشاند.

بررسی صحنه تصادف دو افسر را به کام مرگ کشاند

سرهنگ قاسم علی دوست فرمانده انتظامی خوی به ایرنا گفت: در نخستین ساعات بامداد امروز سه دستگاه تریلر یک کیلومتر بالاتر از کارخانه نساجی با یکدیگر برخورد کردند و نیروهای مستقر در پاسگاه ایواوغلی برای بررسی حادثه به محل تصادف اعزام شدند.

وی اظهارکرد: ماموران در حال بررسی صحنه تصادف بودند که یک دستگاه سایپا به علت تصادف با خودرو دیگر و انحراف از جاده با نیروهای پلیس و افراد عادی در حاشیه جاده برخورد کرد که چند کشته و زخمی بر جای گذاشت.

وی اضافه کرد: در این حادثه دو نفر از افسران پلیس و یکی از افراد حاضر در صحنه جان باخته و پنج نفر دیگر زخمی شدند که با خودروهای امدادی به بیمارستان های خوی انتقال یافتند.

جاده خوی - ایواوغلی 25 کیلومتر مسافت دارد، ولی همه ساله تعداد زیادی از مسافران در این محور به علت تصادف جان خود را از دست می دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجاد IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    0 0
    علل بی توجهی مسئولان به جاده های مواصلاتی شهرستان خوی. شمال استان آذربایجان غربی با توجه به اینکه از شاهراههای اصلی اتصال زمینی ایران به اروپا از طریق زمینی به شمار می رود آیا اگر خود ارومیه هم بجای خوی بود این همه سهل انگاری میشد؟ مسولان محترم لطفا از لحاظ مدیریتی شهر خوی را که زیر نظر ارومیه است زیر ذربین ببرید تا این همه نا عدالتی پیش نیاید لطفا