استاندار خراسان رضوی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای در سایه حمایت های مقام معظم رهبری، رییس جمهوری محترم و مردم ایران تاریخ ساز شدند.

تیم مذاکره کننده هسته ای کشور، تاریخ ساز شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،استاندار خراسان رضوی گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای در سایه حمایت های مقام معظم رهبری، رییس جمهوری محترم و مردم ایران تاریخ ساز شدند.
علی رضا رشیدیان در حاشیه برگزاری راهپیمایی مردم مشهد علیه جنایات آل سعود در حمله به یمن در گفت وگو با خبرنگاران افزود: مذاکرات هسته ای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای بزرگ دنیا قدرت و اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.
وی با تقدیر از درایت و استقامت تیم مذاکره کننده هسته ای از حقوق ملت ایران تصریح کرد: فرزندان ایران توانستند با حرکت در مسیر اعتدال و عقلانیت به دنیا ثابت کنند که جمهوری اسلامی ایران اهل مذاکره و گفت وگو است و برای دست یابی به حقوق خود تلاش می کند.
استاندار خراسان رضوی گفت: دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای توانستند موضوعاتی را که غربی ها سال ها حاضر نبودند به آن ها تن دهند را حل کند و این موضوع نشان دهنده درایت تیم مذاکره کننده هسته ای است.
وی خاطر نشان کرد: قطعا تیم مذاکره کننده هسته ای در طول سه ماه باقی مانده از حقوق هسته ای ملت ایران دفاع می کند و توافقی در راستای دفاع از حقوق هسته ای ملت ایران بدست می آید.
رشیدیان همچنین با محکوم کردن جنایت های رژیم آل سعود علیه مردم یمن تصریح کرد: دخالت به حقوق داخلی هر کشوری محکوم است و کسی اجازه ندارند به بهانه های مختلف به کشورهای دیگر تجاوز کنند.
وی عنوان کرد: مردم یمن باید بتوانند برای آینده سیاسی کشورشان تصمیم بگیرند و کشورهای غربی نباید در این مسیر سنگ اندازی کنند.
ارتش عربستان با کمک برخی کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس از پنجشنبه گذشته تجاوز هوایی علیه یمن را آغاز کرد.
در این تجاوز صدها غیرنظامی یمنی کشته و مجروح شده و به زیرساخت های این کشور خسارات فراوان وارد شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.