۱۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
کد خبر: 274138

مرد شرور در حالی که با کمک 20 دوستش در مرکز استان مازندران پنهان شده بود، ناگهان خود را در محاصره پلیس دید و به دام افتاد.

ترافیک مصنوعی پلیس برای دستگیری شرور تیرانداز

این مرد خطرناک تاکنون 13 بار به اتهام‌های مشابه از سوی پلیس مازندران بازداشت شده است.
بنا بر این گزارش، اقدامات پلیس برای ردیابی این مجرم قدیمی از اواسط اسفند ماه سال 93 به دنبال تیر‌اندازی خطرناک وی به سوی یک زندانی در حال انتقال در دستور کار قرار گرفت.  این حادثه ساعت ۱۱ ظهر روز پنجشنبه 14 اسفند ماه سال قبل رخ داده بود و در جریان آن یکی از زندانیان آمل که همراه مسئولان زندان قصد خروج از زندان را داشت هدف اصابت گلوله قرار گرفت.
«سجاد» به دلیل خصومت و درگیری قبلی با اوباش دیگری به نام «مهرداد» که در حال تحمل کیفر در ندامتگاه شهرستان بوده در حال جابه‌جایی زندانی به دادسرا مقابل زندان در حالی که زندانی پابند و دستبند داشت، اقدام به تیراندازی به سمت وی کرد و دو زندانی را از ناحیه دست و پا مورد اصابت گلوله قرار داد.
گفته می‌شود که مرد تیرانداز سوار بر یک خودرو انتظار می‌کشید تا دو زندانی مد نظر از خودروی حمل زندانیان به سمت در ورودی زندان خارج شوند و بلافاصله بعد از خروج آنان را هدف گلوله قرار دهد.
سردار مسعود جعفری‌نسب فرمانده پلیس مازندران در این باره گفت: موضوع تیراندازی به درگیری اراذل و اوباش برمی‌گردد که یکی از آنان دستگیر شد.
این شرور اهل یکی از روستاهای بزرگ آمل بوده و سابقه زیادی در شرارت، دعوای قبیله‌ای و تیراندازی با سلاح گرم دارد که حتی طی چند مرحله دیگر نیز دستگیر شده بود. تحقیقات اطلاعاتی و فنی پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی آمل از لحظه درگیری آغاز شد  و افسران گمنام این یگان با صدور نیابت‌های قضایی از سوی دادستان آمل به شهرهای دیگری برای پیدا کردن متهم روانه می‌شدند، آنان بعد از گذشت ۲۸ روز تلاش شبانه‌روزی توانستند متهم را که با خودروی آژانس در حال تردد به شهر گرگان بود در حوزه استحفاظی شهر ساری با ایجاد ایست و بازرسی و ترافیک مصنوعی غافلگیر و بازداشت کنند.
متهم وقتی خود را در محاصره مأموران دید اقدام به فرار کرد که با زیرکی افسران پلیس امنیت روبه‌رو شد و زمانی که خود را در محاصره کامل دید، تسلیم شد.
بر اساس این گزارش، تا پیش از دستگیری مرد تیرانداز شایعه‌های متعددی در خصوص حمایت‌های برخی مسئولان و سرمایه‌داران شهر آمل از سجاد به گوش می‌رسید.
سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم فرمانده پلیس آمل در یک نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص نحوه دستگیری این مرد خطرناک در پاسخ به سؤال خبرنگاران مبنی بر تماس و حمایت شخص یا افرادی از وی اظهار کرد: همه تماس‌ها از سوی مردم و مسئولان قدردانی و تشکر از پلیس و برخورد قاطع با متهم بوده و تاکنون هیچ مسئولی از متهم حمایت نکرده است.
با توجه به سوابق متعدد کیفری متهم در تیراندازی، ایراد ضرب و جرح عمدی، ایجاد رعب و وحشت مردم خواستار برخورد قاطع با متهم شده‌اند.
سرهنگ گنجیان نیز با اشاره به تقاضای مردم بیان کرد: مردم تقاضای برخورد قاطعانه و اجرای دقیق قانون مجازات اسلامی در خصوص این‌گونه جرایم را دارند.
با توجه به اینکه تیراندازی‌های مکرر باعث ایجاد کابوس در ذهن مردم شهرستان شده بود اکنون به نظر می‌رسد تقاضای مردم این شهرستان این است قاطعانه‌ترین حکم از سوی دادگاه برای متهم صادر و اجرا  شود.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با تأیید این خبر گفت: با افرادی که بخواهند به هر نحوی آرامش و امنیت عمومی را زیر سؤال برده و به خطر بیندازند بشدت برخورد می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 18
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجاد شیرامه IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    40 34
    سجاد کارش درست بود. عمو سجاد خیلی مردی! همه امل پشتتن و حمایتت میکنن
  • بشارت IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۶
    20 24
    سلام و خسته نباشید. چرا باید یک فرد انقدر به شرارت ادامه دهد تا بعنوان یک شرور پر سابقه شناخته شود؟؟؟؟ اینگونه افراد مصداق واقعی مفسد و محارب هستند. چرا کشور را ازوجودشان پاک نمیکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چند سال زندان و دوباره یک شرارت و چند جرم دیگر؟؟؟؟؟ اسلام چنین توصیه نفرموده. جرمش ثابت سوابقش مشخص حکمش اعدام. والسلام.....
  • محمد IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    9 19
    یعنی 13 بارزندان شده وبه دلائل نامعلوم از زندان آزاد شده.اگرشرور است که حکمش اعدام است.حتما با پرداخت جریمه آزاد می شود اینبارهم همینطور
  • رضا IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    13 19
    باید این افراد اعدام کردن این چه کاری تیراندازی در شهر باعث ترس شدن خواهشمندم حکم اعدام واسش اجرا شود بقیه ها حساب کار دستشون بیاد
  • محسن IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
    8 21
    چرا باید بعد ۱۳ بار باز آزاد میشد حکمش اعدام باید اجرا بشه اینجا کشور امن نه که تیراندازی بشه
  • اسرافیل IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
    16 18
    به امید ازادیش
  • آملی ریکا IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
    15 16
    سجاد با نامردی مهردادو زد واقعا ما آملی ها حریف نوری ها نمیشیم مگر با نامردی من هنوز ی آملی ندیدم بزه نور دعوا بيوفته همه نوريا میان آمل با آملی دعوا میوفتن
  • سجاد IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
    2 2
    شلاق بزن.من.مهندس هستم بگم زندان 5 بار شلاق بزن
  • یک ایرانی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
    3 4
    چرا فرمانده پلیس آمل دروغ میگه اون از حمایت نصرت شاندیزودایش و امام جمعه برخوردار هست اگه غیر از این هست چند بار دستگیر شده وچرا زود آزاد شده جواب بدین دروغ نگین چرا اینهارو اعدام نمیکنن تا ختم قاعله بشه ودیگران حساب کار دستشان بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • مصطفی IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    6 6
    واسع چی اعدامش کنه مگه چیکار کرده .حیف این جوونها که این طور مفت انداز میشن
  • حاج.سعید IR ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    3 1
    با.سلام.و.خسته.نباشی.خدمت.نیروی.انتضامی.و.امنیتی.اول.تشکر.میکنم.از.تمامیه.نظامیان.که.برای.اسایش.مردم.تلاش.میکنن.من.بچه.تهرانم.واقعن.لذت.میبرم.از.هیکل.و.قدو.قامت.و.چهره.همچین.جوانی.قشنکتر.نبود.که.این.نیروی.جوانی.شو.در.راه.کشورش.ایران.استفاده.میکرد.و.در.راه.خوب.و.در.نظرات.که.میخوندم.اکثرا.خاستار.اعدام.این.فرد.بودن.و.ناراهت.اینکه.تاکنون.چرا.حکم.اجرا.نشده.یکی.اینکه.خداوند.به.جوانیش.رحم.کرده.و.عمرش.به.دنیا.بوده.و.از.بخشش.مهربانیه.ایرانیان.شامل.حالش.شده.من.به.نوبیه.خودم.برایش.ارزوی.بخشش.از.سوی.خودم.و.خدا.میکنم.با.اینکه.من.ایشان.را.تابهال.ندیدم.ولی.اکر.ازاد.شدی.اجزانه.و.خاهشانه.خودت.رو.پیدا.کن.و.راهت.رو.عوض.کن.و.در.راه.خیر.برای.کشورت.مردمت.قدم.بر.دار.به.امید.روزی.که.همه.جونها.در.راه.خیر.قدم.بر.داریم.در.راه.کشورمان.ایران.انشاالله.