عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی نخبه تمامی شهداست، گفت: یکی از صحنه‌های رشادت و دلاوری شهید صیاد شیرازی عملیات مرصاد بوده که وی در این عملیات در زمینه سرکوبی منافقین بخوبی درخشیده است.

شهید صیاد شیرازی نخبه تمامی شهداست

 به گزارش فارس، آیت‌ا... سید احمد علم‌الهدی در دیدار با اعضای ستاد برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی در محل دفتر امام جمعه مشهد اظهار داشت: آنچه مسلم بوده این است که شهدایی نظیر شهید صیاد شیرازی با عنوان نخبه شهدا مطرح بوده؛ زیرا معمولاً هر شهیدی دارای یک ویژگی بارز و برجسته بوده که همان ویژگی و شاخصه، وی را به سمت شهادت سوق داده، اما درباره شهید صیاد شیرازی می‌توان گفت، وی جامع تمامی ویژگی‌ها و شاخصه‌ها بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی از صحنه‌های رشادت و دلاوری شهید صیاد شیرازی عملیات مرصاد بوده که وی در این عملیات در زمینه سرکوبی منافقین بخوبی درخشیده است.

 وی با اشاره به اخلاص شهید صیاد شیرازی تاکید کرد: شجاعت خاص همراه با اخلاص و تدبیر از شهید صیاد شیرازی نخبه‌ای ساخت که امروز بصراحت می‌گوییم وی الگوی تمام فرماندهان بوده و نخبه تمام شهداست.

 آیت‌ا... علم‌الهدی یادآور شد: شهید صیاد جامع چندین نخبه‌ای بود و با تدبیر فوق‌العاده در فرماندهی و اخلاصی که در وجودش غوغا می‌کرد، توانست در مقام پیشبرد اهداف خود نتایج متعالی کسب کند.

امام جمعه مشهد گفت: آنچه جدا از تمامی صحبتها درباره شهید صیاد شیرازی قابل ذکر بوده این است که وی با وجود انجام اقدامهای بزرگ هیچ‌گاه تلاش نمی‌کرد، دیده و یا برجسته شود و این اخلاص شهید را در کمتر کسی سراغ داریم و همان‌طور که گفته شده، یکی از شجاعتهای عظیم شهید صیاد در همان عملیات مرصاد دیده می شود.

 وی اظهار داشت: همه شهدا یک استعداد، یک قابلیت و یک نبوغ دارند و همه آنها انسانهای عظیم و عزیزی بوده‌اند و در این میان شهید صیاد اصل جامعیت را در تمام این برازندگی‌‌ها داشته و این موارد سبب تمایز وی نسبت به دیگران شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انس با شهدا و حرکت در خط ایثار و شهادت از جمله ضروریات به شمار می‌رود، ادامه داد: آنچه امروز مهم و ضروری بوده، این است که باید راه شهدا را آن‌چنان ادامه دهیم که هم آنان از ما راضی باشند و هم ما شرمنده شهدا نباشیم و از این نظر انس با شهید و حرکت در خط ایثار و شهادت از جمله امور ضروری برشمرده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.