بجنورد- خبرنگار قدس: استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از تأکیدات مهم دولت یازدهم بخصوص رئیس جمهور، توجه ویژه به مناطق محروم و استانهاست.

راه آهن بجنورد- اسفراین با حضور رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود

سید علی اکبر پرویزی در دیدار با مدیرکل صداوسیمای استان ، معاونان و کارکنان واحد خبر این مجموعه اظهار داشت: یکی از تأکیدات دکتر روحانی در آخرین جلسه با ایشان در چند روز گذشته، توجه به استانها و واگذاری بسیاری از امور به مراکز استانهاست.

وی درادامه با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «دولت وملت،همدلی وهمزبانی» خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با مردم همدل و همزبان باشند، زیرا مردم همیشه همراه مسؤولان در بحرانها و مشکلات بوده و هستند و این همدلی با کارکرد صادقانه مسؤولان امکانپذیر است.

پرویزی ادامه داد:نباید با یک نگارش و بیان شعارگونه باعنوان سال برخورد شود، بلکه مردم انتظار ارایه خدمات درست، به موقع و بی منت را از مسؤولان دارند.

وی بیان کرد:باید علت انجام نشدن برخی امور را به مردم صادقانه بیان کرد، زیرا آنها امین و صاحب این کشور هستند.

استاندار خراسان شمالی، سال 94 را دارای جنبه های خاصی دانست و گفت:از نماد و شعار امسال باید در انتخابات، مسایل اقتصادی، همراه کردن حوزه های تولید و دستگاه های اجرایی بهره برد.

سید علی اکبر پرویزی همچنین به بیانیه لوزان هم اشاره و تصریح کرد: قدمهای خوبی برداشته شده که امیدواریم بزودی نهایی شود، زیرا بهبود فضای سیاسی و روابط دیپلماتیک در دنیا اثرگذاری سریع در روابط اقتصادی دارد.

وی اظهار داشت: در سال جدید چند هدف اصلی را مبنای کار خود قرار داده ایم که یکی از این موارد کلنگ زنی راه آهن بجنورد، اسفراین با حضور رئیس جمهوری، تکمیل پروژه های نیمه تمام استان،روکش راه های روستایی قدیمی و آسفالت راه های روستایی اصلی است.پرویزی در ادامه توضیح داد: امیدواریم امسال در حوزه راه روستایی فرصتی ایجاد شود تا بتوانیم از بودجه استانداری نیز کمک کنیم که از سال گذشته 150 کیلومتر راه روستایی آسفالت شده که امسال امید است این رقم به 400 کیلومتر برسد.وی افزود: در حوزه آب شرب نیز منابع اعتباری خوبی در نظر گرفته شده که هدف اصلی ما در این حوزه تامین آب پایدار در مناطق شناسایی شده با برنامه ریزی دقیق است.پرویزی بیان کرد: تمام مدیران دستگاه های اجرایی باید به بررسی چالشها و مشکلات خود قبل از انجام سفر ریاست جمهوری بپردازند و ما باید کارهایمان را در حد توان انجام داده و پاسخگوی مردم باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.