۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 275000

سرمربی یوونتوس پس از صعود تیمش به فینال جام حذفی ایتالیا تاکید کرد داور می‌توانسته مهاجم تیمش را اخراج نکند.

آلگری: اخراج موراتا سخت‌گیرانه بود‌

به گزارش ایسنا، بیانکونری در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا موفق شد در خانه فیورنتینا با سه گل به برتری برسد.

گل‌های این تیم را الساندرو ماتری 21، روبرتو پریرا 44 و لئوناردو بونوچی 59 به ثمر رساندند. با توجه به اینکه فیورنتینا در دیدار رفت موفق شده بود دو بر یک به پیروزی برسد، یوونتوس در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با حساب چهار بر دو راهی فینال جام حذفی ایتالیا شد.

آلوارو موراتا، مهاجم جوان یوونتوس که در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفته بود، در دقیقه 87 به خاطر خطایی که روی الساندرو دیامانتی انجام داد توسط داور مسابقه از زمین اخراج شد تا فینال را از دست بدهد. ماسیمیلیانو آلگری پس از این دیدار اعلام کرد داور می‌توانسته موراتا را اخراج نکند.

آلگری پس از این دیدار در نشست خبری گفت: اگر موراتا می‌خواست روی دیامانتی خطا کند، فقط به کشیدن پیراهن وی بسنده نمی‌کرد. او هنوز جوان است و راه زیادی پیش‌رو دارد. متاسفانه نمی‌داند چطور بدون آنکه خطا کند مانع حرکت بازیکن حریف شود. فکر می‌کنم اخراج او سخت‌گیرانه بود. البته از اینکه پل پوگبا به ترکیب تیم بازگشته خوشحالم. او می‌تواند در فینال برای ما به میدان برود. کینگسلی کومن هم نمایش خوبی داشت اما مجبور بودم او را تعویض کنم. مقابل فیورنتینا بیشتر به بازیکنی احتیاج داشتیم که بتواند در کارهای هوایی موثر باشد. در دیدارهای اینچنینی، بازیکنی مانند فرناندو یورنته بیشتر به کار ما می‌آید. الساندرو ماتری هم عملکرد خوبی داشت و گل هم زد. برای او خوشحالم. بازگشت خوبی به یوونتوس داشته و در تیم ما موثر بازی می‌کند.

در حالی که دو ماه به پایان فصل 15-2014 باقی مانده است، یوونتوس در سه جامی که آن حضور دارد نتیجه‌های خوبی گرفته است. آلگری که در تابستان گذشته جانشین آنتونیو کونته، سرمربی موفق یوونتوس شده بود، در طول فصل با انتقادهای بسیاری مواجه شد اما اکنون نشان داده لیاقت نشستن روی نیمکت بانوی پیر را داشته است.

آلگری در این زمینه هم گفت: کونته در یوونتوس کار بزرگی انجام داده بود. طبیعی بود که هواداران از رفتن او از باشگاه ناراحت شوند اما جدایی مربیان و بازیکنان از تیم‌ها، اتفاقی است که در دنیای فوتبال زیاد رخ می‌دهد. اگر به تیم ما نگاه کنید متوجه می‌شوید که عملکرد خوبی داشته است. صدر جدول رده بندی لیگ ایتالیا را در اختیار داریم و می‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم. البته برای کسب آن، باید چهار پیروزی و یک تساوی دیگر به دست آوریم تا بتوانیم از نظر ریاضی قهرمان شویم. در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم موناکو را پیش‌رو داریم. حریف آسانی نیست و باید برای مقابله با آنها آماده شویم.

با توجه به اینکه فینال کوپا ایتالیا درست یک روز پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد، یکی از خبرنگاران نظر آلگری در این زمینه را جویا شد. سرمربی پیشین میلان در این مورد با خنده گفت: خیلی خوب می‌شود اگر تاریخ فینال جام حذفی تغییر کند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.