فرمانده انتظامي شهرستان خرم آباد لرستان از اجراي پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز در درسال جديد خبر داد.

اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در خرم آباد

 سرهنگ "نجفي" در اين رابطه گفت : در راستاي پاکسازي شهر از لوث معتادان و خرده فروشان مواد مخدر که باعث خدشه دار شدن چهره زيباي شهر مي شدند عوامل اين پليس طي چند روز گذشته ضمن شناسايي نقاط آلوده ، با کليه توان و تجهيزات طرح پاکسازي را به مرحله اجرا گذاشتند. 
وي افزود : در اين طرح ضمن برقراري نظم و آرامش به معابر و اماکن عمومي، پارک ها و تفرجگاه ها و همچنين کسب رضايت مردم تعداد 272 خرده فروش و معتاد پر خطر را دستگير و جهت تشکيل پرونده به مقر هاي انتظامي دلالت دادند و در اين طرح يک دستگاه ترازو ديجيتال مسقم مواد و 220 عدد پايپ شيشه و مقدار قابل توجهي انواع مواد مخدر نيز کشف و ضبط شد .

نجفی اظهار داشت : در اين طرح نيز تعداد 91 دستگاه وسائط نقليه متخلف ، فاقد مدارک و پلاک مخدوش شامل ، 45 دستگاه خودرو و 46 دستگاه موتورسيكلت که در سطح شهر ايجاد مزاحمت و يا آلودگي صوتي مي كردند توقيف و جهت سير مراحل قانوني به پارکينگ دلالت داده شدند .

وی در پايان گفت: دربرسي آماري در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 100درصد افزايش کشفيات داشته ايم که اين نشان از زحمات پرسنل خدوم و مخلص اين شهرستان مي باشد و ان شاء الله تلاش خواهيم كرد این راه را ادامه دهيم و باعث خوشحالي مردم  شويم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.