۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
کد خبر: 275324

سرمربیان تیمهای استقلال و ذوب آهن بر عزم تیمهای خود برای پیروزی در دیدار حساس فردای دو تیم در تهران تاکید کردند.

قلعه نویی : برد می خواهیم ، گل محمدی:مساوی هرگز 
 
به گزارش قدس آنلاین به نقل از  صداوسیما ،سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:در بازی فردا با تیم ذوب آهن، محکوم به برد هستیم .امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار استقلال و ذوب آهن گفت : در این هفته تمرینات خوبی داشتیم، کرار هم به تیم استقلال اضافه شده و طبیعتا به ما کمک می کند و برای اینکه وضعیت خود را در جدول حفظ کنیم محکوم به برد هستیم .
 
وی افزود: ذوب آهن شرایط خوبی دارد و در این هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته است.تیم فوتبال استقلال، خرسندنیا را به علت محرومیت و خسرو حیدری را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.
 
سرمربی تیم استقلال همچنین درباره مصدومیت حنیف عمران زاده گفت : حنیف مصدومیت جزیی از ناحیه گردن دارد و مشکل خاصی برای حضور در ترکیب ندارد .
 
تساوی به درد هیچکدام از تیمها نمی خورد
 
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تساوی به درد هیچکدام از تیمها نمی خورد. 
 
گل محمدی نیز درنشست خبری پیش از دیدار تیمهای ذوب آهن و استقلال گفت: بازی فردا برای هر دو تیم یک بازی خیلی مهم و حیاتی است . انگیزه های خوبی وجود دارد و امیدوارم شاهد بازی خوب و کیفی باشیم .
 
وی افزود: امیدوارم این بازی برنده داشته باشد زیرا تساوی به درد هیچ تیمی نمی خورد.
 
سرمربی تیم ذوب آهن در ادامه گفت : شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم .وی تاکید کرد: امیدوارم بازی تماشاگر پسند و بدون حاشیه و جنجال باشد  و مردم از دیدنش لذت ببرند.
 
گل محمدی همچنین درباره مشکلات داوری گفت: من چند ماهی است که درباره داوری صحبت نکردم و معتقدم باید داوران در آرامش باشند تا قضاوت خوبی انجام دهند .
 
وی افزود: امیدوارم حق وردی داور مسابقه فردا روز خوبی داشته باشد و اشتباهات داوری تاثیرگذار نباشد. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان گفت: در بازی فردا عباسی و فرهادی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم .
 
تیمهای فوتبال استقلال و ذوب آهن اصفهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران فردا از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نادر علیپور IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
    0 0
    از حالا برای باخت بهانه جور کن - دیگر ماهواداران خسته شدیم