قدس آنلاین– ایلام: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پروژه چهارخطه کردن مسیر مهران به مرز عراق، 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پروژه چهارخطه کردن مهران به مرز 90 درصد پیشرفت دارد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سید کمال الدین میرجعفریان با بیان اینکه پروژه چهارخطه کردن مسیر 11 کیلومتری مهران به مرز عراق در حال تکمیل است، اظهارداشت: پل زائر که در ابتدای این مسیر قرار دارد هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 65 درصدی در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کار مطالعه روشنایی مسیر آغاز شده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی روشنایی مسیر نیز آغاز خواهد شد، افزود: با ایجاد روشنایی در این مسیر زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) با رفاه و امنیت بیش از گذشته از این مسیر به سوی کربلای معلی مشرف خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام راه های ارتباطی منتهی به مرز بین المللی مهران را بسیار با اهمیت دانست و خاطر نشان ساخت: راه و شهرسازی استان ایلام به همراه تمامی دستگاه‌های مرتبط در تلاش هستند تا در حد امکان با تسریع در انجام طرح‌های این مسیر بین المللی خدمات بیشتری به زائران ارائه کنند.

گفتنی است شهرستان مرزی مهران در 90 کیلومتری جنوب ایلام یکی از پر ترددترین کانون های تردد زوار به عتبات عالیات در کشور است و توسعه و بهسازی زیرساخت ها از اولویت های کاری مسئولان دستگاه های اجرایی در استان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.