۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 275610

علیرضا مرزبان سرمربی پدیده در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با پیکان شرکت نکرد اما این مصاحبه چکیده همه چیزهایی است که او قصد داشته درباره پدیده به زبان بیاورد .

مرزبان: گفتند دیگر به پدیده پول نمی دهیم

مرزبان در رابطه با اوضاع پدیده، قهر سه بازیکن و بازنگشتن بازیکنانش به ایران و البته شرایط ناامیدکننده باشگاه در غیاب مسئولان اصلی صحبت می کند . او البته امیدوار است فرجام پدیده نابودی نباشد و با گذر از گردنه لیگ ، دوباره این تیم به سروسامان برسد .

این یک تیم محلی است
از روز اول مشکلاتی داشتیم و پول هایی که باید در نیم فصل پرداخت می شد، نشد و بعد از بحران های بزرگی که در تیم درست شد و توافقاتی که انجام شد به ما سه تا چک دادند که برای سال جدید بود بازیکنان با وجود مخالفت هایی که داشتند این چک ها را قبول کردند. چک اول برای 20 فروردین بود وپاس نشد و گفتند فعلا هیچ پرداختی نخواهند داشت. در شرایط کنونی روزهای سختی را پشت سر می گذاریم و 3 ماه است که دکتر نداریم. ما رختکن نداریم و بازیکنان مثل یک تیم محلی کنار زمین لباس هایشان را عوض می کنند.تیم پزشکی نمی توانند کار کنند و بازیکنان شرایط سختی دارند. این بازیکنان واقعا فقط با عشق به مردم مشهد کار می کنند تا شرافت خودشان را نشان بدهند. آنها با اراده ای بزرگ تیم را رو به جلو پیش می برند. هر تیمی به غیر از پدیده بود تا حالا 100 بار نابود شده بود.

مسوولان استان به ما وقت بدهند
ما درخواست کردیم با مسوولان استان صحبت کنیم و منتظریم به ما وقت ملاقات بدهند. باید همه در جریان باشند که میلان یووانوویچ به ایران بازنگشت چون فکر می کرد اینجا پولش را نمی دهند. چک ها هم پاس نشده و بازیکنانی که سر تمرین می آیند واقعا با عشق کار می کنند. زمین تمرین خشک است وخب در مقیاس همه مشکلات این مسئله بزرگی نیست چون اصلا به این چیزهارسیدگی نمی کنند و ودر واقع تیم را ول کرده اند . ما و بازیکنان با مسوولیت عشق به هواداران و به احترام مردم مشهد ادامه دادیم و می دهیم.

بدون پول مبارزه می کنیم
نیروهایی که در حال حاضر با ما کارشان را ادامه می دهند واقعا با شرافت هستند که با وجود تمم کمبودها کارشان را انجام می دهند و متحد شده اند که این تیم را در لیگ برتر نگه دارند. قلب ما برای خوشحالی مردم مشهد می تپد و می خواهیم در لیگ برتر بمانیم. با وجود تمام دروغ هایی که گفته شده بود می خواهیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.ما دست بردار نیستیم و کارمان را ادامه می دهیم و بدون پول مبارزه می کنیم.

سه بازیکن قهر کردند
بعد از اینکه دیروز صبح چک بازیکنان پاس نشد سه بازیکن تیم را ترک کردند. مهدی نظری، صلصالی ومحمد غلامی اعلام کردند حاضر نیستند با این شرایط ادامه دهند چون به آنها دروغ گفته شده و باشگاه هم اعلام کرد فعلا قرار نیست هیچ پرداختی داشته باشند. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا از انهدام پدیده جلوگیری کنیم و این تیم را در لیگ برتر نگه داریم. به هر حال همه چیز پول نیست و بازیکنان می خواهند از اعتبار خودشان و خانواده هایشان دفاع کنند. علی رغم تمام نامهربانی های مجموعه پدیده ما با تمام وجود کار می کنیم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وطنخواه از جیب خودش خرج کرد
باید از آقای وطنخواه تشکر کنم که در این مدت از ما حمایت کردند و در شرایط سخت ما را تنها نگذاشتند. حتی ایشان از جیب خودشان خرج کردند و باید از ایشان تشکر ویژه کنند. امیدوارم مسوولان استان و مجموعه پدیده هم کمر راست کنند تا این تیم حفظ کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.