طبق قولی که عربستان به ما داده اشد مجازات را برای مرتکبین این حادثه در نظر گرفته و تا حد اعدام هم پیش خواهد رفت.

احتمال اعدام عاملین حادثه فرودگاه جده

به گزارش قدس آنلاین، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص نامه روز گذشته رئیس جمهوری به وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی مبنی بر پیگیری مرتکبین عمل غیر انسانی در فرودگاه جده گفت: وزارتخانه ما از قبل نیز اقدامات لازم را آغاز کرده است و از همان زمانی که از حادثه آگاه شدیم پیگیری های لازم را از طریق کنسولگری در جده انجام دادیم.

جنتی اضافه کرد: در این راستا ملاقات های متعددی را سفیر ما در عربستان داشته اند و طبق قولی که عربستان به ما داده اشد مجازات را برای مرتکبین این حادثه در نظر گرفته و تا حد اعدام هم پیش خواهد رفت.

جنتی تاکید کرد: ما باید یک واکنش جدی تر نشان دهیم با توجه به نظرات علمایی که اعلام کردند که سفر حج تنها یک حرکت مستحبی است و نیازمندیم که به صورت جدی با این مسئله برخورد کنیم، از آنجایی که مردم و نخبگان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند تمام تلاش خود را خواهیم کرد و با وزارت امور خارجه رایزنی می کنیم و ظرف امروز و فردا پیگیری های لازم صورت خواهد گرفت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
    0 0
    جناب آقای جنتی با سلام فکر کنم شمااز جلسه امروز ملع نیستید خانواده دو نوجوان گفته اند هیچ تجاوزی به فرزندانشان صورت نگرفته بلکه فقط به آنها توهین شده در کجای اسلام بابت توهین به دو نوجوان حکم اعدام صادر میشود و یا اینکه شما دولتی ها چیزی را از مردم کتمان میکنید انشاء الله اینجوری نیست

روزنامه قدس

آخرین مطالب

رواق

خراسان

ویژه نامه

پربازدیدترین‌ها