۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
کد خبر: 276367

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي مراغه با اشاره به فوت دو نفر در اثر درگيري در اين شهرستان، عامل بسياري از نزاع و درگيري ها را پرخاشگري وکاهش آستانه تحمل جوانان دانست.

 درگیری و اختلاف جزئی 2 قربانی گرفت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سهراب رحيم زاده با اشاره به قتل دو نفردر اثر درگيري در اين شهرستان اظهار داشت: بدنبال گزارش مردمي با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني براينکه دو نفر با هويت‌هاي معلوم با همديگر درگير شده و در اثر جراحت شديد در بيمارستان فوت نموده اند که بلافاصله ماموران جهت بررسي موضوع در بيماستان حاضر و به بررسي پرونده پرداختند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: بعد از بررسي تکميلي مشخص شد يکي از دو مقتول با هويت معلوم با حضور در محل کسب و کار نفر دوم بر سر اختلاف جزئي قبلي باهم درگير و بر اثر شدت جراحت به بيمارستان انتقال و در آنجا فوت نموده اند.

سرهنگ رحيم زاده با بيان اينکه عامل بسياري از نزاع و درگيري‌ها، پرخاشگري و کاهش آستانه تحمل جوانان است گفت: باور داشته باشيم که رسيدن به راه حل منطقي و معقول مشکلات، تنها با آرامش و تامل امکان‌پذير است و مطمئن باشيم در هنگام عصبانيت و پرخاشگري، فعاليت عادي مغز مختل مي شود همچنين کوتاه آمدن و پايان دادن به مشاجره را نشانه ضعف خود ندانيم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.