فرزند شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا تجدید بیعت با شهیدان است، گفت: روح تعبد و ارتباط با خدا همواره در زندگی پدرم نمایان بود.

روح تعبد و ارتباط با خدا همواره در زندگی پدرم نمایان بود

خبرگزاری فارس: روح تعبد و ارتباط با خدا همواره در زندگی پدرم نمایان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی صیاد شیرازی عصر امروز در نخستین یادواره ملی شهید صیاد شیرازی، امیران و 4 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان رضوی که در سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: مجالس بزرگداشت شهدا در واقع تجدید بیعت با آنان است تا بدانیم آن‌ها زنده هستند و کارهای خیر ما سبب خشنودی آنان می‌شود.

فرزند شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه همه شهیدان ویژگی‌هایی داشتند که می‌تواند برای ما الگو باشد، تصریح کرد: بر ما واجب است که ادامه‌دهنده راه پدرانمان باشیم و خصوصیات آنان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی تأکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بیان ویژگی آنان بسیار ضرورت دارد تا نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت‌ و با روحیه ایثارگری شهیدان آشنا شوند.

فرزند شهید صیاد شیرازی با اشاره به ویژگی‌های پدر شهیدش‌، بیان کرد: ایشان بسیار مراقبت نفس خود بودند و توجه ویژه‌ای به عبادت و بندگی خداوند متعال داشتند.

وی ادامه داد: روح تعبد و ارتباط با خدا در همه مقاطع زندگی شهید صیاد شیرازی کاملا نمایان بود.

فرزند شهید صیاد شیرازی تأکید کرد: در سال جدید که سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است باید در تمام مسائل و به‌ویژه در جریانات هسته‌ای به این مسئله توجه و همواره از بیانات مقام معظم رهبری استفاده کنیم و بیانات ایشان را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.