معاون اجرایی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: مراسم ویژه گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران 29 فروردین ماه با رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح در جوار حرم امام خمینی (ره ) برگزار می شود.

رژه نیروهای مسلح در جوارحرم مطهرامام راحل برگزارمی شود

به گزارش قدس آنلاین، امیرسرتیپ دوم ستاد محمد محمودی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این روزنیروهای مسلح همراه با ادوات نظامی آمادگی دفاعی و اقتدار خود را در حراست از کیان اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

وی گفت: تمام هماهنگی ها و تمهیدات با نیروهای سه گانه و ستاد ارتش جمهوری اسلامی انجام شده و سلاح ها و تجهیزات جدید و نوین در این رژه به نمایش گذاشته خواهد شد.

امیر محمودی تصریح کرد: همچنین جایگاه رژه با تصاویر شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران، مردان حماسه، غیرت، پایداری و افتخار زینت داده شده است.

وی گفت: پارچه نوشته هایی همچون ارتش فدای میهن و ما تا آخرایستاده ایم و پرچم سه رنگ کشورمان در جایگاه مراسم رژه نصب خواهد شد.

امیر محمودی خاطرنشان کرد که 29 فروردین ماه روز تجلیل و تکریم دلاورمردی ها و رشادت های پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در سایه حمایت های همه جانبه امام راحل، رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم شجاع و غیور ایران اسلامی، حضور خود را برای فداکاری و جانبازی در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور اعلام کردند.

بر اساس این گزارش به همین علت کلیه پروازهای مسافربری از ساعت هشت تا یازده طبق سنوات سالهای گذشته نیز لغو خواهد شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در راه انجام وظیفه مقدس خود بیش از 48 هزار شهید و200 هزار جانباز و آزاده تقدیم انقلاب کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.