قدس آنلاین- تبریز: سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه باتمام احترامی که به تیم حریف دارم فردا برای برد بازی می کنیم، گفت: بیش از نیمی از قدرت تراکتورسازی به هواداران است

باتمام احترامی که به تیم حریف دارم فردا برای برد بازی می کنیم/بیش از نیمی از قدرت تراکتورسازی به هواداران است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی تبریز با حضور در نشست خبری پیش از بازی با سایپای البرز در خصوص تیم سایپا گفت : تیم سایپا تیم بسیار خوب و منسجمی است ، این تیم در انتقال از خط دفاع به خط حمله عملکرد بسیار خوبی دارد ولی ماهم تراکتورسازی هستیم ، برای لحظه لحظه بازی برنامه داریم ، امید است با ارایه یک بازی زیبا برنده از زمین مسابقه خارج شویم چراکه برای این بازی محکوم به برد هستیم .


سرمربی پرتغالی تیم در خصوص تعویض آندرانیک تیموریان در بازی مقابل سپاهان اصفهان گفت : آندو حال خوبی نداشت ، سرماخوردگی و خستگی انرژی این بازیکن را کاملا به تحلیل برده بود اگر مجبور نبودم مطمئنا این بازیکن را در ترکیب نگه می داشتم .


وی در خصوص مشکلات تیم تراکتورسازی گفت : تیم از لحاظ کمبود بازیکن مشکلات اساسی دارد ولی ما هیچگاه کوتاهی نمی کنیم ، ما همه تلاش خود را می کنیم واز داشته هایمان بهترین استفاده را می کنیم .


اولیویرا در خصوص محرومین و مصدومین تیم در بازی فردا گفت : فرشاد احمد زاده ،خالد شفیعی ، حبیب گردانی و سعید آقایی وضعیت مبهمی برای حضور در بازی فردا دارند و حضور و عدم حضور این بازیکنان در ترکیب هنوز مشخص نیست .


وی در خصوص حضور هواداران در بازی فردا گفت : تراکتور با حضور هواداران معنی می شود ، بیش از نیمی از قدرت تراکتورسازی به هواداران تیم هست ، فردا بازی رایگان اعلام شده است امید دارم هواداران بیایند و از تیم محبوبشان حمایت کنند چراکه بعد از باخت مقابل سپاهان نیاز به شوک مثبت داریم که این شک با حضور هواداران مسجل می گردد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.