قدس آنلاین– ایلام: مشاور عالی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیرکل امور حقوقی مجلس گفت: امید واریم بتوانیم با افتتاح این بیمارستان در هفته تامین اجتماعی در راستای خدمات رسانی به مردم استان ایلام گام مهمی را برداریم.

بهره برداری از بیمارستان تأمین اجتماعی ایلام در هفته تأمین اجتماعی

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دکتر جعفریان در جریان بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بیمارستان تأمین اجتماعی ایلام با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان 36 تختخوابی  در استان ایلام با حدود 50 درصد بیمه شده در سطح استان، واقعا جای بسی خوشحالی دارد، اظهارداشت: استان ایلام بعد از جنگ 8 ساله دفاع مقدس  و خراب شدن بسیاری از زیر ساخت ها در استان، راه اندازی این مرکز قطعا می تواند برای مردم استان خبر خوشحال کننده ای باشد.

وی با اشاره به اینکه با زیر بار نرفتن کامل این مرکز نواقص حاشیه ای کاملا عادی بوده و به امید خدا در اینده نزدیک همه این موارد جزیی برطرف خواهد شد، افزود: بیمارستان تامین اجتماعی استان از نظر زیر ساخت ها و تجهیزات پزشکی  کاملا آماده می باشد و مطمئنا در اولین فرصت نسبت به جذب نیرو انسانی و نیروی متخصص در این مرکز اقدام خواهد شد.

مشاور عالی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و مدیرکل امور حقوقی مجلس با ابراز امیدواری از افتتاح بیمارستان این سازمان در استان ایلام همزمان با هفته تأمین اجتماعی سال جاری، خاطر نشان ساخت: این بیمارستان 36 تختخوابی دارای حدود یک هکتار عرصه و با زیربنای  6 هزار و 392 متر مربع در 4 طبقه شامل، اورژانس، درمانگاه، داروخانه، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش های بستری مردان، زنان، اطفال و مراقبت های ویژه، اتاق عمل، زایمان، ریکاوری و استریل می باشد که در مرحله پایانی نصب تجهیزات می باشد.

دکتر جعفریان درمانگاه تخصصی ایلام و درمانگاه مهران را از مهمترین پروژه های در دست طراحی و اجرا سازمان تأمین اجتماعی در استان ایلام دانست و یادآور شد: تجهیزات به کار گرفته شده در این مرکز از بهترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد که امیدواریم مردم عزیز استان ایلام  بتوانند به درستی از این امکانات استفاده کنند و همواره رضایت بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی  را نیز به دنبال داشته باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه امکانات درمانی و تجهیزات بیمارستان تامین اجتماعی شهر ایلام با بیمارستان میلاد تهران برابری می کند، گفت: در بازدیدی که از بیمارستان داشتیم واقعا جا دارد از سازمان تامین اجتماعی استان و کشور تشکر و قدر دانی کنم زیرا سازمان  با به کار گیری تجهیزات به روز در این بیمارستان، در راستای خدمات رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان ایلام که حدود 50 درصد هستند وظایف خود را به نحو احسن انجام داده است.

دکتر عبدالرضا عزیزی با قدردانی از مسئولان سازمان تأمین اجتماعی کشور و استان جهت رفع مشکلات و تسریع در روند ساخت بیماستان در استان ایلام، اظهارداشت: این بیمارستان از لحاظ تجهیزات و امکانات از بهترین بیمارستان های کشور است و امیدواریم که هر چه سریعتر این مرکز درمانی در مدار خدمت رسانی قرار گیرد.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با بیان اینکه این بیمارستان از سال 87 به منظور رفاه حال بیمه شدگان تامین اجتماعی استان کلنگ زنی شده است، گفت: این بیمارستان در مراحل پایانی تجهیز می باشد که انشالله در هفته تامین اجتماعی امسال به بهره برداری خواهد رسید.

عمران علی محمدی با اشاره به اینکه مرکز درمانی مهران در زمینی به مساحت  2 هزار و 300 متر مربع  که از سوی راه و شهرسازی واگذار شده است بزودی تامین اعتبار خواهد شد، اظهارداشت: ما به همراه اعضای کمیسون اجتماعی مجلس در تلاش هستیم، تا مراکز درمانی تامین اجتماعی را جهت رفاه حال بیمه شدگان در کشور بخصوص مناطق محروم گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه در طول مدت ساخت این مرکز، سعی کردیم، برای کمک به حل مشکلات و رایزنی با عاملین مربوط  در سازمان تامین اجتماعی این مشکلات را برطرف کنیم، افزود: امید واریم با افتتاح این بیمارستان بزرگ در استان همواره اسباب اسایش مردم استان را فراهم  و خیر و برکت برای مردم و افراد بیمه شده به ارمغان بیاوریم.

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به جمعیت 270 هزار نفری بیمه شدگان تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: مطمئنا این بیمارستان می تواند جوابگوی نیاز های مردم استان باشد.

عمران علی محمدی یکی از مهمترین پروژه های درمانی در استان ایلام را کلنگ زنی درمانگاه مهران دانست و بیان داشت: مدیریت درمان استان بصورت مداوم در حال پیگیری و رایزنی با اداره کل راه و شهرسازی استان جهت اخذ زمین مناسب برای ساخت درمانگاه می باشد که طراحی فاز یک پروژه، بلافاصله پس از معرفی زمین و اعلام ابعاد و بر اساس نقشه شهرداری صورت می پذیرد.

وی  همچنین پروژه مجتمع اداری تامین اجتماعی با زیربنای بالغ بر 3 هزار و 136 متر مربع را از دیگر طرح های مهم سازمان در استان ایلام عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به  مشکلات موجود، مراحل اولیه تکمیل مستندات برگزاری تشریفات مناقصه متوقف شده و رفع موانع موجود از طریق استان در دست پیگیری می باشد.

گفتنی است اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، دکتر جعفریان مشاور عالی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، مدیر کل خانه سازی ایران و مدیرکل دفتر فنی مهندسی و مدیرکل امور حقوقی مجلس، و مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی استان و هیات همراه از ساختمان در حال تجهیز بیمارستان 32 تختخوابی، تامین اجتماعی ایلام بازدید کرده و در روند تجهیز و تکمیل آن قرار گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مشکین IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
    0 0
    مرگ بر امریکا