۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 277187

فرمانده سپاه ناحیه ورامین از دستگیری سه تن از مفسدان اقتصادی در هفته های اخیر کشور توسط اطلاعات سپاه خبر داد و گفت: یکی از این مفسدان دانه درشت اقتصادی در ورامین مشغول فعالیت بوده است.

دستگیری یک مفسد اقتصادی در ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داود اصغری که به مناسبت سالروز تاسیس سپاه قبل از خطبه های نماز جمعه سخن می گفت اظهار داشت: دشمنان می خواستند نظام را ساقط کنند اما مردم، بسیجیان و سپاه نگذاشتند.

فرماده سپاه ناحیه ورامین با اشاره به جنگ تحمیلی افزود: اولین جنگی که در دویست  سال اخیر شکل گرفت و بخشی از کشور جدا نشد جنگ تحمیلی بود و این ناشی از تفکر جهادی و انقلابی فرزندان این انقلاب در نهاد سپاه و بسیج بود.

وی ادامه داد: امروز می بینیم برخی افراد داخلی که فریب خورده حرکت رسانه ای دشمن هستند نیز مطالبی در تضعیف سپاه بیان می کنند و باید آگاه باشیم که این حرف ها برای کسانی است که نگران خودکفایی این کشور هستند، امروز قرارگاه سازندگی سپاه دست بسیاری از شرکت های خارجی را بسته و کشور را به خودکفایی می رساند.

سرهنگ اصغری یادآور شد:‌سپاه دستگیری ۳ تن از دانه درشت های مفاسد اقتصادی را در چند هفته اخیر توسط اطلاعات سپاه را داشتیم که یکی از آن افراد در همین شهرستان ورامین بوده است که یکی از جرائم وی صرف ارز دولتی در ساخت و ساز برج های بلند مرتبه در تهران بود.

وی افزود:‌مجموعه سپاه با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی خود توانست این افراد را دستگیر کند زیر وظیفه ذاتی سپاه حفظ نظام و انقلاب است و امروز دشمنان ما پیچیده ترین تاکتیک های خود را برای مقابله با انقلاب به کار می بندند.

سرهنگ اصغری یادآور شد: درست است تهدیدات سخت مانند جنگ تحمیلی خسارات زیادی به کشور وارد کرد اما هرگز ماهیت سپاه را تغییر نداد اما در تهدیدات اخیر دشمنان سعی در تغییر ماهیت انقلاب دارند و می خواهند اصول و ارزش های انقلاب را تغییر دهند.

وی متذکر شد: امروز در سوریه، عراق، یمن، لبنان و فلسطین شاهدیم که انقلاب اسلامی مروج استکبار ستیزی است،امروز بعد از تهدیدات و تلاش های بی حاصل دشمن، استراتژی استکبار مذاکره و دادن امتیاز است، آن ها دیدند تحریم اثری در پیشرفت انقلاب ندارد.

این مسئول گفت: آن ها می گویند اگر این مذاکرات به نتیجه نرسید شکافی بین نخبگان ایران ایجاد کرده و آن را تبدیل به یک بحران اجتماعی کرده  و از آن استفاده سیاسی می کنیم اما سایه ولی فقیه بالای سر این انقلاب است به طوری که متفکرین غربی بارها گفتند که ما هرجا برنامه ریزی کردیم و خواستیم به انقلاب ضربه بزنیم ابرمردی به نام آیت الله خامنه ای در برابر ما ایستاد و نقشه های ما را نقش بر آب کرد.

وی متذکر شد: سناریوی دشمن در صورت به نتیجه رسیدن توافقات آن است که به کشورهایی که ایران را الگوی خود قرار دادند بگویند ایران در برابر مستکبران دنیا زانو زد، البته مستحضرید که این موضوع خلاف واقع است و امروز غربی ها به واسطه استقامت و صبر شما پای میز مذاکره آمدند.


در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/492083/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D9%81%D8%B3%D8%AF-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86 © www.tabnak.ir

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.