قدس آنلاین– ایلام: معاون فاوای مرزبانی استان ایلام گفت: گروهان های مرزی ایلام به شبکه ناجانت و اتوماسیون اداری مجهز شدند.

گروهان های مرزی ایلام به شبکه ناجا نت و اتوماسیون اداری مجهز شدند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سرگرد ولی فرضعلی با بیان اینکه در راستای تدبیر فرماندهی مرزبانی استان و مساعدت ایشان نسبت به تامین اعتبار خرید وسایل و زیرساخت های مخابراتی یگان های مرزی استان از لحاظ تجهیزات مخابراتی به روز گردیدند، اظهارداشت: تجهیز یگان های مرزی به سیستم های ارتباطی، در جهت پیشبرد اهداف سازمان، دسترسی آسان و سریع به یگان های مرزی، تسریع در اجرای ماموریت ها و صرفه جویی در هزینه های جانبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم به جهت سهولت در انجام امورات عملیاتی، با تلاش همدلی و همکاری مسئولین ذیر ربط شاهد برقراری خطوط امین در پاسگاههای مرزی نیز باشیم، افزود: برای تهیه و خرید دستگاه ها و تجهیزات زیر ساختی، مبلغ 150 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه گردیده است.

معاون فاوای مرزبانی استان ایلام با ابراز خرسندی از تجهیز یگان های مرزی به تجهیزات جدید مخابراتی و ارتباطی یادآور شد: این اقدام با استفاده از توان، ظرفیت و تجربه کارکنان جمعی انجام گرفته که توانسته در زمینه صرفه جویی در هزینه های جانبی نیز موثر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.