قدس آنلاین- ایلام: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: 498 روستای ایلام از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بهره می برند.

498 روستای ایلام از خدمات آبفار بهره می برند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام: نورالله تیموری با بیان اینکه 98 و نیم درصد از جمعیت روستایی استان ایلام تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی هستند، اظهارداشت: تعداد 175 هزار نفر در قالب 498 روستا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام است.

وی با اشاره به اینکه 166 چاه و منبع آب، آب شرب روستاییان این استان را تأمین می کنند، افزود: بیشترین میزان مصرف آب روستایی در بخش کشاورزی به میزان 92 درصد بوده و بخش های صنعت و خانگی نیز هر کدام 8 درصد مصرف دارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضاب روستایی استان ایلام به آبرسانی سیار به 56 روستای استان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: عمده آب رسانی سیار در شهرستان های ایلام و چرداول است که در زمان پیک مصرف و گرما در فصل تابستان به 95 روستا بصورت سیار آبرسانی می شود.

نورالله تیموری به آبرسانی به 357 روستای استان از طریق 56 مجتمع آبرسانی خبرداد و خاطر نشان ساخت: با توجه به کاهش 40 درصدی بارندگی در استان نسبت به سنوات گذشته و بر اساس گزارش هایی که از سوی سازمان هواشناسی استان شده است پیش بینی شده در سال جاری با کم آبی مواجه هستیم که در این خصوص می طلبد مردم ترغیب شوند و میزان مصرف را رعایت کنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.