قدس آنلاین- لرستان: فرمانده انتظامي خرم‌آباد از اجراي طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده و جرم‌خيز در سطح محله هاي اين شهرستان از وجود معتادان پر خطر و افزايش 29 درصدي کشف مواد مخدر در يک ماه گذشته خبر داد‌.

پاك‌سازي نقاط آلوده توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، سرهنگ حسين نجفي گفت: درراستاي پاکسازي بعضي محله هاي شهر خرم‌آباد از وجود معتادان، افراد اراذل و اوباش، مزاحم خياباني و وسائط نقليه متخلف به منظور افزايش سطح ارتقاء امنيت اجتماعي، عوامل انتظامي اين شهرستان ضمن انجام تحقيقات گسترده و با استفاده از توان عملياتي طي يک ماه گذشته چندين طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را به مرحله اجرا گذاشتند‌.

وي افزود: در اجراي اين طرح ها، 20 نفر مزاحم خياباني که در معابر عمومي ايجاد مزاحمت براي مردم مي‌كردند و همچنين تعداد 426 نفر از افراد معتاد پر خطر و تابلو و خرده‌فروش مواد مخدر را نيز دستگير، که معتادان جهت درمان و بازپروري تحويل کمپ‌هاي مجاز ترک اعتياد شده و خرده‌فروشان مواد مخدر نيز تحويل مقام قضايي شدند.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: در اين طرح‌ها مقدار قابل توجهي انواع مواد مخدر کشف که در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته 29 درصد افزايش کشف داشته‌ايم‌.

نجفي اظهار داشت: در اين مدت 158 دستگاه خودرو و 197 دستگاه موتور سيکلت متخلف و پلاك مخدوش که در حوالي مدارس، معابر و پارک‌ها با حرکات نمايشي و ايجاد بوق‌هاي ناهنجار، باعث بي نظمي و رعب و وحشت در سطح معابر عمومي شهر مي‌شدند، توقيف و جهت سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شدند.


برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.