۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 28002

4 چهره شاخص اصلاح طلب رد صلاحیت شدند.

اولین ردصلاحیت ها اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آریا، محمد رضا خباز عضو فراکسیون اقلیت مجلس ضمن اعلام این خبر عنوان کرد که به این افراد رد صلاحیتشان اعلام شده است . این نماینده اصلاح طلب نامی از افراد رد صلاحیت شده نبرد.

به گزارش سایت فرارو نیز، سخنگوی هیئت اجرایی ستاد انتخابات گرگان گفت: با بررسی اطلاعات مربوط به منابع چهار گانه از مجموع 40 نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی، 8 نفر رد صلاحیت شدند.

کلثوم غلامی در حاشیه جلسه این هیئت افزود: از مجموع داوطلبان، صلاحیت 29 نفر داوطلب تایید و سه نفر نیز عدم احراز صلاحیت شدند.

وی افزود: با توجه به جدیت مباحث در دو جلسه طولانی با همه جانبه نگری و دور از هرگونه گرایش سیاسی و سلیقه ای در بین تایید شدگان و رد صلاحیت شدگان تنوع اصول گرا، اصلاح طلب، مستقل و قومیتی مشهود است که این موضوع حاکی از امانتداری و قانونگرایی اعضا هیئت اجرایی بوده است.

غلامی ادامه داد: برابر ماده 51 قانون انتخابات، هیئت اجرایی تا 20 دی ماه جاری مراتب و رد صلاحیتها و عدم احراز را طی نامه ای به داوطلبان اعلام می دارد و این افراد می توانند ظرف مدت 4 روز به هیئت نظارت مراجعه کنند.

وی یاد آور شد: با توجه به حق اعتراض رد صلاحیت شدگان و اختیارات و اطلاعات در اختیار هیئت نظارت که به صورت استصوابی عمل می کند، ممکن است بعضی از افراد رد صلاحیت شده فعلی از سوی هیئت اجرایی توسط هیئت نظارت تأیید شوند و بالعکس بعضی از افراد تأیید شده نیز رد صلاحیت شوند.

غلامی تاکید کرد: هیئت اجرایی شهرستان گرگان آماده پاسخگویی به داوطلبان بصورت تمام وقت است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.