اعتراض یهودیان اتیوپیایی تبار مقیم سرزمین های اشغالی به قساوت و بیرحمی پلیس این رژیم روز پنجشنبه به خشونت کشید و پلیس برای متفرق کردن تظاهر کنندگان خشمگین از مقابل اقامتگاه نخست وزیر، از ماشین آب پاش استفاده کرد.

اعتراض علیه قساوت پلیس رژیم صهیونیستی به خشونت کشیده شد

به گزارش  قدس آنلاین  به نقل از ایرنا خبرگزاری رویترز از بیت المقدس به نقل از یک مرکز اورژانس حاکی است؛ دست کم 13 نفر زخمی شده و دو افسر پلیس و پنج معترض برای مداوا به بیمارستان انتقال یافتند.

پلیس برای متفرق ساختن تظاهر کنندگان که سنگ و بطری به طرف برخی مأموران پرتاب می کردند از ماشین آب پاش و همچنین نارنجک های گیج کننده استفاده کرد.

فراخوان برای برگزاری این تظاهرات که با یک راهپیمایی آرام در نزدیکی یک مقر پلیس در بیت المقدس شرقی آغاز شد، پس از آن عمومی شد که یک کلیپ ویدئویی نشان داد که دو افسر پلیس به سمت یک سرباز اتیوپیایی تبار ارتش هجوم برده اند.

در میان معترضان پارچه نوشته هایی با مضمون «خشونت پلیس کافی است» و «گشتاپو» به چشم می خورد. آنها ضمن سردادن شعارهایی علیه پلیس اعلام کردند که در حال اعتراض به قساوت آنها هستند.

بنا به این گزارش، جامعه یهودی اتیوپیایی تبار مقیم سرزمین های اشغالی 120 هزار نفر از جمعیت بیش از هشت میلیون نفری این رژیم را تشکیل می دهند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.