به مناسبت گراميداشت هفته معلم جمعي از مديران و معاونان مدارس امام رضا(ع) همراه با عموم فرهنگیان برگزیده سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

ديدار مديران مدارس امام رضا(ع) با رهبر معظم انقلاب

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی با بيان اين مطلب گفت: 20 نفر از مديران مدارس امام رضا(ع) و معاونان بنياد فرهنگي رضوي، 16 اردیبهشت سال جاري همراه با سایر معلمان نمونه و برگزیده کشور در فضایی معنوی و مملو از عشق به ولایت با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

محمد تقی فخریان ادامه داد: بازديد از مركز صنایع آموزشی تهران، بازدید از نمایشگاه بين‌المللي کتاب تهران و زيارتي قم و جمكران از ديگر برنامه‌هايي است كه براي اين سفر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌هاي گرامیداشت هفته معلم تصريح کرد: برنامه‌های متعددی را به مناسبت هفته معلم پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانیم از زحمات تمامی مربیان و فعالان عرصه تعليم و تربيت تقدير و تشكر کنیم.

فخریان بیان کرد: تقدیر و تجلیل از معلمان نباید مختص به یک روز خاص باشد، بلکه همه‌ ما در هر جایگاهی که هستیم باید تجلیل از آموزگاران را همواره مدنظر قرار دهیم، چرا که بر اساس آموزه‌های دینی، احترام به آموزگاران از نکات بسیار مورد تاکید است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی معلمی را نه یک شغل، بلکه رسالتی بزرگ عنوان كرد و گفت: معلمان پویندگان علم، معرفت، حقیقت و شریعت هستند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.