قدس آنلاین- تبریز:نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با یادآوری نزدیک بودن انتخابات با تاکید بر اتحاد بیش از پیش نیروهای انقلابی، گفت: اگر حزب الله متحد و منسجم نباشد غیرحزب‌اللهی‌ها مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را قبضه خواهند کرد و اگر انشقاقی به وجود آید باعث خسران خواهد بود و باید توجه داشت که اگر این مجلس به دست آن‌ها بیافتد ارزش‌های اسلامی و خون شهدا پایمال می‌شود.

انشقاق بی نیروهای حزب الله مجلس خبرگان و مجلس را به غیر حزب اللهی ها تحویل می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  آیت الله محسن مجتهدشبستری، در دیدار با فرماندهان و نیروهای سپاه ناحیه امامت تبریز، با بیان اینکه که شهید مطهری غنای علمی عمیق و بینش سیاسی فوق‌العاده‌ای بود، اظهار داشت: تاکنون مراجع تقلید بزرگوار زیادی آمده‌اند اما در میان آن‌ها کسی که این چنین نسبت به مسائل روز  معرفت، آگاهی و بصیرت داشته داشته باشد سابقه نداشته است.

وی با بیان این که برخی صرفا در خصوص مسائل علمی ورود پیدا می‌کنند و برخی دیگر صرفا در خصوص مسائل سیاسی و اجرایی، افزود: شهید مطهری که دست پرورده امام راحل بود هم به لحاظ علمی نبوغ فوق‌العاده‌ای داشت و هم به لحاظ بینش سیاسی و فعالیت‌های علمی و فرهنگی در جامعه، علی‌الخصوص دانشگاه‌ها فعالیت‌های کم نظیری داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آثار شهید مطهری به قول امام راحل بی‌استثناء آموزنده و مفید است و وی در تمام مسائل و موضوعات مختلف به بررسی آن پرداخته‌اند حتی پاسخ شبهات جدید روز را هم می‌توان در آثار آن علامه شهید پیدا کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: یکی از برکات وجودی امام خمینی(ره) تشکیل سپاه پاسداران بود امام تشخیص دادند که تشکیل چنین نهادی ضروری و لازم است و شرایط اقتضاء می کرد تا نهادی مردمی و انقلابی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از نام مقدسش علت تاسیسش معلوم است تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی افزود: سپاه پاسداران وظیفه صیانت و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی را بر عهده دارد و باید در گزینش افراد برای عضویت در این نهاد مقدس دقت زیادی شود و افراد انقلابی مومن و عمیق جذب این نهاد شوند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران گرچه در ظاهر هویت نظامی دارد اما باید توجه داشت که نظامی‌گری یکی از ابعاد سپاه پاسداران است و بعد اصلی آن عبارت است از حمایت و صیانت از ارزش‌ها و اصول اسلامی و انقلابی  و علاوه از اینکه باید در داخل کشور فعالیت کند، بلکه باید در خارج از کشور نیز به کمک نهضت‌های رهایی بخش بشتابد.

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی واقعا یک موهبت الهی است چرا که یک سردار عاقل، عمیق و شجاع است، افزود: ایران در عراق به قدری محبوبیت پیدا کرده است که تاکنون بی سابقه بوده است و این ها همه از آثار و برکات و مدیریت سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: نقش ایران اسلامی در رهایی سوریه و عراق از اشرار  تروریست‌ها و تکفیری‌ها بی‌بدیل است و هر کجا که نیاز باشد ایران عزیز و قدرتمند اقدام خواهد کرد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای، خاطرنشان کردند: مگر با تهدید و ارعاب مذاکره می‌شود کرد و اگر خواستار مذاکره هستند باید بدون تهدید و عاقلانه پای میز مذاکره بنشینند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری با اشاره مجدد به اظهارات مقامات رسمی آمریکا در روزهای اخیر که گفته بودند اگر چنین شرایطی پیش آید ما حمله نظامی می کنیم، خطاب به دولتمردان آمریکایی مطرح کردند که اولاً غلط می کنید. ثانیاً همانطور که در زمان رئیس جمهور قبلی آمریکا هم گفتم، دوران بزن و در رو تمام شده است و ملت ایران کسی را که بخواهد به او تعرض کند، رها نخواهد کرد.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) تاکید کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اتکاء به نیروهای داخلی و اقتصاد مقاومتی است و دولت محترم به این مسئله توجه جدی کند، چرا که حتی بر فرض برداشته شدن تحریم ها، مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد.

وی با اشاره به تجاوزات ناجوانمردانه رژیم آل سعود، گفت: مردم یمن معتقدند عوامل اصلی قدرت، عبارت است از صبر و توکل و به همین خاطر در مقابل این تهاجمات و وحشی گری های عربستان، ملت قهرمان یمن هرگز تسلیم نخواهد شد.

آیت الله مجتهد شبستری بیان کردند: عربستان فهمیده است که کشورگشایی در کشور یمن ممکن نیست و جنگ دردی را درمان نمی‌کند و به قول مقام معظم رهبری در این  مصاف بینی عربستان به خاک مالیده خواهد شد.

وی با یادآوری نزدیک بودن انتخابات با تاکید بر اتحاد بیش از پیش نیروهای انقلابی، تاکید کرد: اگر حزب الله متحد و منسجم نباشد غیرحزب‌اللهی‌ها مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را قبضه خواهند کرد و اگر انشقاقی به وجود آید باعث خسران خواهد بود و باید توجه داشت که اگر این مجلس به دست آن‌ها بیافتد ارزش‌های اسلامی و خون شهدا پایمال می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سپاه بازوی روحانیت اصیل در خط امام است، افزود: هوشیاری و وحدت نیروهای ولایی و انقلابی نیاز امروز جامعه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.