۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 282483

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از وضعیت بازی استقلال پای تلویزیون ناخن می‌خوردم و هر چه به پایان بازی می‌رسیدیم تیم بی‌تفاوت‌تر می‌شد.

پورحیدری: قلعه‌نویی از استقلال دور باشد بهتر است

شکست تیم استقلال مقابل نزدیک به 20 هزار تماشاگر  استقلالی حاضر در ورزشگاه به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد و آنها پس از پایان مسابقه نسبت به عملکرد کادر فنی و بازیکنان به شدت موضع گرفتند. منصور پورحیدری که در ابتدای فصل مسئولیت رئیس کمیته فنی این باشگاه را برعهده داشت حالا درباره اتفاقات این فصل صحبت‌های جالبی دارد. متن گفت‌وگوی پورحیدری با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس را در زیر می‌خوانید:

 

* ابتدا از شکست استقلال شروع کنیم، شما بازی را تماشا کردید؟‌

 

بله من بازی را دیدم، استقلال اصلاً خوب نبود و هرچه ما جلوتر می‌رفتیم تیم انگار بی‌تفاوت‌تر می‌شد. متأسفانه حریفان هم برای استقلال تفاوتی ندارند و در بیشتر بازی‌ها این موضوع به چشم می‌آید و مشکلات دیده می‌شود.

 

* به نظر شما شکست با 4 گل در ورزشگاه آزادی در شأن تیمی مثل استقلال هست؟

 

اصلاً نتیجه که اصلاً خوب نبود و شک نکنید که تمامی هواداران و ما ناراحتیم. من خودم پای تلویزیون از حرص زیاد ناخن می‌خوردم خیلی عصبی شده بودم و حتی نمی‌توانستم بازی را تماشا کنم. تیمی که این همه هوادار دارد نباید اینگونه شکست بخورد ولی متأسفانه این اتفاقات می‌افتد.

 

* به نظر شما راهکار چیست؟

 

اگر نظر من را می‌پرسید هیچ راهکاری وجود ندارد! الآن تکلیف باشگاه روشن نیست و معلوم نیست که چه کسی می‌خواهد روی این تیم سرمایه‌گذاری کند. همه بلاتکلیف هستند و نه افشارزاده سرنوشت خودش را می‌داند و نه هیأت مدیره به نظر من باید تا روز 29 اردیبهشت صبر کرد تا ببینیم تکلیف این واگذاری چه می‌شود و سرانجام کار چه خواهد شد.

 

* اگر می‌شود خیلی کوتاه مشکل امسال استقلال را بگویید؟

 

واقعیت امر این است که من از یک مقطعی دیگر نزدیک تیم نیستم و در تمریناتم حضور پیدا نمی‌کنم. یک بار یک اظهارنظری کردم که در اواخر نیم‌فصل اول و مربوط به بدنسازی تیم بود و آقای قلعه‌نویی این موضوع را قبول نکرد و اگر یادتان باشد ناراحتی‌هایی پیش آمد. من فقط یک مورد را می‌گویم اما اجازه بدهید در اینباره صحبتی انجام ندهم چون همانطور که گفتم نزدیک تیم نیستم.

 

* به نظر شما با شعارهایی که هواداران استقلال دادند آیا امیر قلعه‌نویی در تیم بماند بهتر است یا اینکه از استقلال برود؟

 

الآن دو مسئله وجود دارد اول اینکه این درست نیست فقط نتایج را به گردن یک نفر انداخت. ما مشکلات دیگری هم داشتیم که یکی از آنها مشکلات مالی بود ولی مسئله مهم این است که خود قلعه‌نویی باید تصمیم بگیرد که در این تیم بماند یا برود. این یک واقعیت است که تماشاگران از عملکرد یک مربی انتقاد کنند و پیش از این هم در استقلال برای مربیان دیگر وجود داشته است. اگر یک مربی در کارش به اشکال بخورد تماشاگران قطعاً به او واکنش نشان می‌دهند.

 

* اما جواب سؤال ما را ندادید با این شرایط که دیروز علیه قلعه‌نویی شعار داده شد و حتی به سمت او بطری‌هایی هم پرتاب شد آیا اگر قلعه‌نویی برود بهتر است یا بماند؟

 

طبیعی است که تماشاگران از نتایج ناراحت هستند. من برای امیر قلعه‌نویی احترام زیادی قائلم و او فوتبالیست بزرگی در این مملکت بوده ولی به نظرم اگر قلعه‌نویی یک فصل از استقلال دور باشد برای خودش هم خوب است. نمی‌دانم الآن که این حرف‌ها را می‌زنم چقدر به دوستانم بر می‌خورد ولی به نظرم اگر قلعه‌نویی یک مدت کوتاه از استقلال دور باشد هم برای خودش بهتر است هم برای تیم.

 

* اینکه تماشاگران نام منصوریان را فریاد زدند را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آیا برای او سرمربیگری در استقلال زود نیست؟

 

من چون از آینده خبر ندارم و واقعاً نمی‌دانم فصل بعد چه اتفاقی می‌افتد اجازه دهید چیزی در این باره نگویم. نمی‌خواهم کسی رو در روی دیگری قرار بگیرد و خدایی‌ناکرده سوءتفاهم به وجود بیاید نفت هم هفته آینده بازی مهمی دارد و با اظهارنظرهایم نمی‌خواهم تمرکز شخصی را به هم بریزم.

 

* شما یکی از اعضای هیأت مدیره هستید و بازیکنانی مثل بیک‌زاده شب گذشته اعتقاد داشتند اگر مشکلات مالی حل می‌شد شاید استقلال به این روز نمی‌افتاد.

 

من هم قبول دارم مشکلات مالی وجود داشته اما همینجا از افشارزاده می‌خواهم لیست پرداختی‌ها را منتشر کند تا همه چیز مشخص شود. اینگونه بهتر است. اسپانسر استقلال امسال خیلی خوب کار کرد ولی وقتی بحث خصوصی‌سازی پیش آمد یک مقدار از لحاظ مالی به مشکل خوردیم و شرایط سخت شد. فکر می‌کنم مشکلات مالی هم وجود داشت اما اسپانسر هم زحمت خودش را کشید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.