فرمانده نیروی انتظامی از شهادت ۸۷ نفر از پرسنل ناجا در مبارزه با مجرمان، اشرار و ضدانقلاب در سال ۹۳ خبر داد و گفت: در درگیری دیروز مأموران نیروی انتظامی با اشرار و ضدانقلاب نیز تعدادی به شهادت رسیدند.

شهادت ۸۷ نفر از پرسنل ناجا در سال ۹۳/ تلاش برای افزایش امنیت، آرامش و احساس امنیت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبنرگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در صد و چهلمین جلسه شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران اظهارداشت: نیروی انتظامی به دلیل مسئولیتی که دارد و آن حفظ نظم و امنیت در کشور است بیشترین مبارزه با ضد انقلاب و اششرار را داشته و دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی یکی از نهادهایی که بیشترین شهید را تقدیم انقلاب کرده نیروی انتظامی است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی بیان داشت: در سال 93 ، 87 نفر از همکاران ما در راه مبارزه با مجرمین، اشرار و ضد انقلاب به شهادت رسیدند.

سردار اشتنری با بیان این مطلب که نیروی انتظامی به صورت میانگین در هر هفته تعدادی شهید تقدیم نظام و مردم می‌کند، خبرداد: دیروز در بعضی از مناطق بواسطه درگیری با اشرار و ضد انقلاب، همکاران من شهادت رسیدند.

وی گفت: وظیفه ماست که برای امنیت، آرامش و احساس امنیت تمام تلاش خود را به کار گیریم و ماموران ما آماده هستند که برای اجرای قانون و اجرای احکام الهی و پاسداری از ارزش‌ها و احکام الهی، با شهادت نیز کارشان را انجام دهند.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: خدا را شاکریم که این روحیه در این مجموعه وجود دارد و ما در این فضا که روحیه شهادت طلبی در آن جاری است تنفس می‌کنیم اما بنای ما این است که با استفاده از تجهیزات و امکانات در درگیری با متخلفان وارد شویم و به جای اینکه در اقصی نقاط ماموران با متخلفان مواجه شوند، مقابله ما به صورت تجهیزات باشد اما لاجرم در همه جا چنین امکانی نیست و باید از توان انسانی بهره ببریم.

سردار اشتری ادامه داد: این افتخار را در ناجا داریم که همه فرماندهان ما در اختیار ایثارگران هستند.

وی ضمن تشکر از بنیاد شهید برای رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: گستردگی خانواده ایثارگران به گستردگی کشور است و نیز به طور مستقل و مجزا خدماتی به خانواده ایثارگران خود ارائه می‌کنیم.

این مقام ارشد انتظامی کشور به تاکید فرماندهان قبلی و همچنین تاکیدات خود اشاره و ادامه داد: همواره به فرماندهان تاکید کرده‌ایم که در حوزه استحفاظی خود رابطه نزدیکی با خانواده ایثارگران داشته باشند و هرچقدر در توان دارند برای حل مشکلات آنها کمک کنند، به فرماندهان همچنین ابلاغ شده که باید خانواده شهدا، شما را بشناسند و حتماً با خانواده ایثارگران ارتباط داشته باشند چرا که این امر باعث رشد و تعالی سازمان است.

سردار اشتری با بیان این مطلب که سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران منتی بر آنها نیست، اظهارداشت: ما منت می‌کشیم چرا که هرکجایی که همکاران ما برای سرکشی رفته‌اند برکتی برای کار ما حاصل شده و به فرموده مقام معظم رهبری ما سرکشی به خانواده شهدا را سرلوحه کار خود قرار می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی به فرمایشات رهبری در دیدار با فرماندهان پرداخت و گفت: بحث صیانت از کارکنان و فضای انقلابیف دینی و اسلامی در ناجا باید تقویت شود و اگر می‌خواهیم به فرمایشات آقا برسیم باید فضای ایثارگری تقویت شود و از روحیه جهادی شهدا استفاده کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    1 0
    ماقدردان زحمات آن عده ازعزیزان نیروی انتظامی هستیم که صادقانه کارکنندوبه روح شهدای عزیزشان درود می فرستیم.برای ماعزیزهستندوامنیتی که داریم مدیون آنهاهستیم.ازهمه ی آنها متشکریم.