سینا حسینی : در تازه ترین اخبار منتشر شده از اردوی استقلال یک خبر غیر منتظره منتشر شده که قطعا در صورت صحت می تواند یک رویداد خاص برای هواداران استقلال به حساب آید ...

عنایتی روز جمعه  از فوتبال خداحافظی می کند؟!

 چون مهاجم با تجربه استقلال که پس از سال ها دوری از نیم فصل لیگ چهاردهم مجددا به این تیم برگشت، قصد خداحافظی از فوتبال را دارد. هرچند هنوز کاپیتان استقلال درباره این مساله واکنشی نشان نداده است و سایر مسوولان باشگاه هم این مساله را تائید نمی کنند اما گفته می شود، رضا عنایتی مهاجم تیم استقلال قصد دارد در بازی استقلال و پرسپولیس که جمعه این هفته برگزار می شود از فوتبال خداحافظی کند. این مهاجم کهنه کار که در نیم فصل از پدیده به استقلال بازگشت قبل از این انتقال بارها گفته بود دوست دارد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافطی کند و به نظر می رسد حالا که این فرصت را پیدا کرده به استقلال برگردد بازی داربی را مناسب ترین زمان برای خداحافظی از فوتبال با پیراهن استقلال می داند. بدون تردید خبر خداحافظی رضا عنایتی نمی تواند برای هواداران استقلال خبر خوبی باشد اما اینگونه که به نظر می آید رضا عنایتی تصمیم قطعی خود را گرفته و پس از مشورت با برخی نزدیکانش حالا به فکر خداحافظی از فوتبال افتاده است، البته گفته می شود یکی از مسوولان باشگاه استقلال به وی پیشنهاد داده در صورت جدیت در ماجرای خداحافظی اش همزمان در کلاس های مربیگری هم ثبت نام کند تا بتواند به عنوان مربی در خدمت استقلال باشد اما رضا عنایتی فعلا خیال مربیگری در فوتبال را ندارد.

رضا عنایتی سال ها پیش فوتبال خود را با آدنیس خراسان شروع کرد و پس از درخشش در رقابت های لیگ دسته اول راهی استقلال شد و مدتی در لیگ های اماراتی حضور داشت اما وی پس از سال ها حضور در فوتبال خارج از استان لیگ چهاردهم را در مشهد آغاز کرد اما در میانه فصل از این تیم جدا شد و به تیم مورد علاقه خود پیوست و حالا در آستانه اتمام لیگ چهاردهم در اندیشه خداحافظی از فوتبال است تا به عمر فوتبالی خود به این ترتیب پایان دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.