قدس آنلاین - هنگامه طاهری: پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهرستان مشهد با حضور رییس اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و معاون امور مبلغین این سازمان به همراه سه نماینده از دفاتر ائمه جمعه مشهد, رضویه و مُلک آباد برگزار شد.

سه مصوبه در پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهرستان مشهد

در این جلسه مصوب شد شورای شهرستان مشهد به کلیه شوراهای اسلامی روستاها اعلام نماید هر مبلغ دینی و روحانی که قرار است در روستاها مستقر شود باید به تایید تبلیغات اسلامی استان برسد.

علاوه بر این تصویب گردید که ظرف سه ماه 10 روحانی از طرف سازمان تبلیغات اسلامی در 10 روستا شهرستاها ی مشهد مستقر شوند که هزینه تبلیغ آنها با اداره کل تبلیغات اسلامی و هزینه بیتوته  و اسکانشان توسط شورای اسلامی شهرستان مشهد تامین شود.

علاوه بر این در این جلسه مصوب گردید با هماهنگی شورای اسلامی , سازمان تبلیغات اسلامی دوره هایی تحت عنوان " دوره های آموزشی مدیریت فرهنگی - اجتماعی" برگزار گردد که طی آن روسای اجتماعی روستاها , دهیاران و روحانیون مستقر در روستاها شرکت نمایند.

گفتنی است در کل استان خراسان رضوی 50 روستا با 624 روحانی  مستقر در روستاها داریم , 119 روحانی در شهرستان مشهد,69 روحانی مستقر در حاشیه شهر 50 روحانی  هم در حاشیه شهر مستقر می باشند.

همچنین 27 روستای بالای 200 خانوار فاقد روحانی  داریم که ا ز این تعداد حضور روحانی در  15 روستا ضروری تشخیص داه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.