قدس آنلاین : صبح امروز چهارشنبه یک کارگر ساختمانی29 ساله در عمق 25 متری یک پروژه ساختمانی در حال احداث سقوط کرد و به شدت از ناحیه کمر و گردن دچار آسیب دیدگی شد.

انتقال مصدوم  از عمق 25 متری یک پروژه ساختمانی در حال احداث

به گزارش قدس آنلاین مقارن ساعت 8:20 دقیقه صبح امروز چهارشنبه بیست و سوم اردیبهشت طی تماس نیروهای امدادی اورژانس  یک مورد حادثه مصدومیت یک کارگر ساختمانی در عمق 25 متری یک پروژه ساختمانی در حال احداث به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام گردید .

در پی دریافت خبر بلافاصله گروه نجات ایستگاه 3 آتش نشانی مشهد به محل حادثه واقع در خیابان ابن سینا عزیمت نمودند.

بر پایه این خبر و به گفته سرپرست ایستگاه 3 سازمان آتش نشانی ، فرد حادثه دیده که کارگر ساختمان در حال احداث بوده به علت افتادن غالب های بتنی بر روی وی به شدت از ناحیه کمر و گردن دچار آسیب دیدگی می شود .

" محسن اسدی" در ادامه یادآور شد : با واقف شدن گروه امداد و نجات به حادثه  با توجه به حساسیت آن و عدم وجود پله ها ، برای جلوگیری از آسیب جدی به کمر فرد حادثه دیده طی هماهنگی های لازم با عوامل اورژانس  وی را پس از فیکس کردن و انجام فوریت های پزشکی به سطح زمین منتقل نمودند .

پایگاه اطلاع رسانی اداره روابط عمومی و بین الملل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد این کارگر را 29 ساله اعلام کرده که جهت مداوا توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده است .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.