قدس آنلاین- تبریز: سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: ما پرچم یک منطقه هستیم ، ما برای تحقق رویاهای یک ملت بازی می کنیم و این وظیفه ما را بیشتر می کند تا با حضور قدرتمند در بازی فردا جام قهرمانی را به آنها هدیه کنیم .

تراکتور  پرچم یک منطقه هستیم / تراکتور برای تحقق رویاهای یک ملت بازی می کنیم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،تونی اولیویرا در خصوص بازی تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت : بازی سختی مقابل تیم نفت تهران خواهیم داشت ، چراکه حساس ترین و سخت ترین بازی لیگ را پیش رو داریم ، تیمی که مقابلش صف آرایی می کنیم مربی باهوشی دارد و این شرایط را برای هر تیمی سخت می کند . این تیم بازی بسته ای ارایه می کند و با سرعت از فاز دفاع به فاز حمله می رود . از این رو با قاطعیت میگویم فردا بازی خطرناکی پیش رو داریم .

ما همه تلاش خود را می کنیم با ارایه یک بازی خوب در حد نام تراکتورسازی بازی کنیم و به مقام قهرمانی لیگ برتر برسیم .

ما پرچم یک منطقه هستیم ، ما برای تحقق رویاهای یک ملت بازی می کنیم و این وظیفه ما را بیشتر می کند تا با حضور قدرتمند در بازی فردا جام قهرمانی را به آنها هدیه کنیم .

سرمربی پرتغالی تیم تراکتورسازی در خصوص انتظار از هوادران تیم گفت : انتظار یک حضور پرشور و پرشمار از هوادارانمان دارم چراکه می خواهیم جشن قهرمانی را نیز در کنار ما باشند .

وی در خصوص میزان تاثیرش در نتایج اخیر تیم گفت : مربی وظیفه دارد داشته هایش را به بازیکنانش منتقل کند ، چراکه با تمرین ، سبک فوتبال مربی به تیم منتقل می گردد و می تواند در نتیجه گیری ها تاثیر گذارد من هم با دستیارانم تمام تلاشم را می کنم تا بهترین های فوتبال را به تیم منتقل کنم این بازیکنان هستند که داده های سرمربی را اجرا می کنند بدین ترتیب مهم ترین عامل نتیجه گیری ما در لیگ برتر بازیکنانمان بوده است .

تونی در خصوص محرومین و مصدومین بازی فردا گفت : خالد شفیعی و محمد ایرانپوریان را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و فردین عابدینی ، حبیب گردانی و شهریار شیروند به خاطر مصدومیت در کنار تیم نخواهند بود .

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    0 0
    یعنی چی ملت؟ مگه آذریا جدای ایرانن؟