قدس آنلاین - قزوینی: یک تحلیل گر سعودی مدعی شد در صورت امضای هرگونه توافق هسته ای با ایران، گزینه های کشورش برای مواجهه با این توافق متعدد خواهد بود.

توافق امضا شود، گزینه های متعددی برای برخورد با ایران داریم !

به گزارش قدس آنلاین، سلمان الانصاری تحلیل گر جوان سعودی مقیم آمریکا به سی ان ان عربی گفت: عربستان سعودی نه پیش از این و نه در آینده با هرگونه توافق هسته ای میان غرب و ایران که به ضرر منافع، امنیت و استقرارش باشد کنار نخواهد آمد.

این تحلیل گر سعودی گفت: گزینه های عربستان در صورت توافق هسته ای متعدد است و هیچ ارتباطی با موضع اتخاذ شده توسط دولت آمریکا نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در صورت به خطر افتادن منافع کشورهای خلیج ]فارس[عربستان سعودی تصمیمات فوری و جسورانه ای را اتخاذ خواهد کرد و این حق ماست.

این تحلیل گر علی رغم شکست روشن و آشکار کشورش در یمن مدعی شد: آمریکایی ها هیجان زیادی برای آشنایی بیشتر با محمد بن سلمان وزیر دفاع در سفر وی به کمپ دیوید دارند، وی با مدیریت قدرتمند، سریع و غافلگیرانه خود در یکی از بزرگ ترین ائتلاف های نظامی جهان، در مقابل توسعه طلبی ایران در یمن ایستاد !

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضي IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    1 0
    يكي به اين بگه حرف دهنت رو مزه كن ببين صحبت كشوري رو ميزني كه يكي از ابرقدرت هاي جهان است وقتي اسم كشور ايران رو ميبري بايد خبردار بايستيد و جلوش هم تعظيم كنيد شما به چي تون مينازيد تو يمن كه افتضاح كرديد.خجالت بكشيد شما هر چي داريد از ماست پادشاه شما هم كه يه ادم معيوبي هست كي طرفدار شماست به قران به زودي خودتون مياييد دست بوس كل مردمان دنيا شما رو ميشناسند چه جور مريض هايي هستيد از كدام اعتبار تون اصلا چي داريد بريد خداتون رو شكر كنيد كه ما مردمان متمدن و با حوصله هستيم نفرين خدا و بنده خدا گريبان گيرتون كرده تا جوان هاي اين سرزمين وجود دارند بلرزيد و به خودتون نباليد چون هيچي نيستيد.