قدس آنلاین- ایلام: کارشناس آموزش همگانی معاونت اجتماعی مرزبانی استان ایلام گفت: امروزه با ارتقاء سطح آگاهی مرزنشینان و همکاری و تعامل با آنان امنیت پایدار در مرزها برقرار است.

امنیت پایدار در مرزها با ارتقاء سطح آگاهی مرزنشینان

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، ستوان عباس بیگ محمدی در جمع دانش آموزان مدارس ابتدایی ایلام با اشاره به حدیث گهربار پیامبر مکرم اسلام (ص) که فرمود: «یکروز مرزبانی در راه خدا از دنیا و آنچه در اوست بهتر است»، اظهارداشت: نگهبانی و حراست از مرزهای کشور عزیز ایران مکمل ارتقاء سطح علم و دانش است.

وی با اشاره به اینکه شما آینده سازان ایران اسلامی که در کلاس های درس خود با خیال آسوده مشغول کسب علم می باشید، در حقیقت، مرهون و مدیون خدمت صادقانه ی برادران و پدرانتان در لباس مقدس مرزبانی هستید، افزود: مرزبانان جمهوری اسلامی از دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی می خواهد که با تلاش و کوشش در جهت فراگیری دقیق دروس خود، مرزبانان را در هنگام دعا و راز و نیاز کودکانه خود، از دعای خیر محروم نکنند.

کارشناس آموزش همگانی معاونت اجتماعی مرزبانی استان ایلام امنیت حاصله کشور عزیزمان در میان 15 کشور کم و بیش نا امن همسایه را مرهون ماموریت ها و وظایف مرزداران بدون توجه به شرایط آب و هوایی و دوری از خانواده دانست و خاطرنشان ساخت: این امنیت در سایه توجهات مقام معظم رهبری و تلاش های شبانه روزی نیروهای مرزبانی حاصل شده است.

گفتنی است کارشناسان معاونت اجتماعی مرزبانی استان با حضور در مدراس راهنمایی پسرانه شهید عبدالهی پور، مدرسه راهنمائی دخترانه شهادت ایلام و مدرسه ابتدائی دخترانه آینده سازان، با دانش آموزان این مدارس دیدار کرده و در پایان سوالاتی در رابطه با اهمیت مرز و مرزبانی مطرح و به پاسخگویان برتر جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.