قدس آنلاین – لرستان: فرمانده انتظامي استان لرستان، نتيجه اقدامات پيشگيرانه اين فرماندهي را كاهش چشمگير جرايم مهم بيان كرد.

كاهش قابل توجه جرايم در سطح استان لرستان

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، سردار محمد قنبري در جمع كاركنان انتظامي استان ضمن اشاره به بحث پيشگيري از انواع جرايم كه اولويت كار پليس لرستان است ، گفت: در بحث پيشگيري اولين اقدام ، تشكيل قرارگاه مبارزه با سرقت بوده كه با راه اندازي اين قرارگاه تمامي واحدهاي انتظامي استان در خصوص چگونگي انجام كار توجيه شده اند.

وي افزود: طرح مبارزه با جرايم مهم در دستور كار پليس قرار داده شد و ما امروز شاهد كاهش قابل توجه اين جرايم در سطح استان هستيم.

قنبری در ادامه ياد آورشد : پليس استان لرستان رشد امنيت بسيار بالايي در ارتباط با مجرمان بخصوص سابقه داران جرايم مهمه دارد و تا كنون توانسته است با اشرافيت و اقتداركامل متخلفان را در كمترين زمان ممكن دستگير نمايد.

وی ، خاطر نشان كرد : نيروي انتظامي و دستگاه قضايي ، استان لرستان را براي مجرمان به محيطي نا امن تبديل كرده و آرامش را از آنان سلب كرده اند.

فرمانده انتظامي لرستان ، اجراي طرح هاي تاكتيكي به موقع و هدفمند، حضور پررنگ ماموران، همكاري نزديك مردم و سازمان ها با پليس و انجام آموزش هاي همگاني در راستاي آگاه سازي را از جمله دلايل كاهش اين جرايم دانست.


برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.