۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 284173

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: خوشحالم که توانستیم پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سخت به ذوب‌آهن آرمانی نزدیک شویم.

گل‌محمدی: کسب 34 امتیاز در نیم فصل دوم رکورد است

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان، اظهار کرد: سال سختی را پشت سر گذاشتیم. شروع خوبی نداشتیم اما در ادامه رفته‌رفته خود را پیدا کردیم و در اواخر نیم‌فصل اول توانستیم به خوبی خود را پیدا کنیم؛ به طوری که در نیم‌فصل دوم از مجموع 15 بازی 34 امتیاز کسب کردیم که این یک رکورد است.

وی افزود: در برنامه بازی‌ها مشکلاتی وجود داشت به طوری که وقفه‌های زیادی در طول لیگ به وجود آمد. جا دارد که در فصل آینده برنامه‌ریزی بهتری از سوی فدراسیون انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: قهرمانی سپاهان را به این تیم و مردم اصفهان تبریک می‌گویم و امیدوارم هر دو نماینده اصفهان بتوانند در فصل آینده نیز نماینده خوبی برای این شهر باشند.

گل‌محمدی افزود: در بازی با پدیده با انگیزه خوبی وارد زمین شدیم و نیمه اول می‌توانستیم کار را تمام کنیم اما در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم. در نیمه دوم با احتیاط بازی کردیم و توانستیم یک امتیاز با ارزش را کسب کنیم. کسب همین یک امتیاز ارزش زیادی برای ذوب‌آهن داشت و تیم را به آسیایی شدن خیلی نزدیک کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان عنوان کرد: از هیات مدیره باشگاه و شرکت ذوب‌آهن که به طور همه جانبه از تیم حمایت کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم.

 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.