مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در اختتامیه سومین دوره جشنواره مشکات از مراجعه روزانه 450 تا 500 هزار نفر به میادین میوه و تره بار تحت پوشش شهرداری تهران خبر داد.

مراجعه روزانه 500 هزار نفر به میادین میوه وتره بار شهرداری تهران

به گزارش ایسنا، سیداحمدصفوی در اختتامیه سومین دوره جشنواره مشکات با اشاره به اینکه مشکات جشنواره آموزشی- ترویجی برای ارتقای فرهنگی شهروندان است، گفت: شهروندان در این جشنواره با حضور فعال و آگاهانه با مشارکت خانه های علم و زندگی سراهای محلات و همچنین اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران دراین جشنواره شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه 24 هزار اثر در موضوع اقتصاد خانواده و شهر که در این دوره از جشنواره شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: این جشنواره در جهت توسعه آموزش و تربیت نیروی انسانی قدم بر می دارد، زیرا هر جامعه ای که بخواهد به رشد و شکوفایی دست یابد باید آموزش را در راس برنامه های خود قرار دهد. بخصوص اینکه آموزش های شهروندی می تواند در توسعه شهر به صورت همه جانبه کمک رسان باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه تره بار شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این گونه آموزش های شهروندی توجه به ارتقای فرهنگ شهروندی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است، خاطر نشان کرد: در این باره کارگزاران بخش مدیریت شهری می توانند تاثیرات همه جانبه ای را در این خصوص داشته باشند به گونه ای که جشنواره مشکات را می توان یک چراغ راه و مسیر روشن با رویکرد آموزشی پیش بینی شده دانست.

صفوی با تاکید بر اینکه سازمان میادین به عنوان یک شبکه گسترده در سطح شهر تهران ارتباطات قابل ملاحظه ای را با مردم برقرار کرده است، اضافه کرد: حضور گسترده مردم و مراجعه روزانه 450 تا 500 هزار نفر از شهروندان نشان از این موضوع دارد زیرا اثرات سازمان میادین در بحث اقتصاد خانواده بر این موضوع تاکید می کند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران میادین را به عنوان سازمانی موثر در حوزه اقتصاد خانواده و شهر قرارداده است، گفت: به همین منظور در جشنواره مشکات شاهد آثاری در زمینه عکاسی، نقاشی و... برای کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگسالان بودیم تا برداشت های شهروندان را در اصلاح سبک زندگی ، اصلاح الگوی مصرف و ارایه خدمات ببینیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه این آثار می تواند در زمینه ارایه بهتر خدمات در سازمان میادین به این مجموعه کمک کند، یادآورشد: می توانیم از این آثار در زمینه بهبود اقتصاد خانواده در شهرتهران نتایج خوبی دریافت کنیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.