۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 284641

تیم فوتبال یوونتوس با برتری 2 بر یک مقابل لاتزیو پس از 20 سال، بار دیگر عنوان قهرمانی جام حذفی ایتالیا را به خود اختصاص داد.

یوونتوس پس از 20 سال قهرمان جام حذفی ایتالیا شد

به گزارش ایرنا، دیدار نهایی جام حذفی ایتالیا، بامداد پنجشنبه بین تیم های یوونتوس و لاتزیو در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار شد و در پایان یوونتوس به برتری 2 بر یک دست یافت تا به 20 سال انتظار هوادارانش برای قهرمانی مجدد در این جام معتبر پایان دهد. 

بانوی پیرتورین آخرین بار سال 1995 با برتری برابر پارما، جام قهرمانی را بالای سر برده بود.

یوونتوس با کسب این پیروزی برای دهمین بار عنوان نخست جام حذفی ایتالیا را کسب کرد تا به پرافتخاترین تیم این مسابقات تبدیل شود. آ.اس رم با 9 قهرمانی در رتبه دوم تیم های پرافتخار قرار دارد.

در دیدار یوونتوس و لاتزیو ابتدا لاتزیو با گل دقیقه چهارم استفان رادو پیش افتاد اما تنها هفت دقیقه طول کشید تا جورجو کیلینی کار را به تساوی یک بر یک بکشاند.

این نتیجه تا پایان 90 دقیقه باقی ماند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

در هفتمین دقیقه از وقت های اضافه، اشتباه مدافعان لاتزیو توپ را به الساندرو ماتری رساند تا این مهاجم که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده دومین گل تیمش را به ثمر برساند.

در نهایت سوت داور به نشانه برتری یوونتوس به صدا در آمد تا این تیم جشن قهرمانی خود را برپا کند. 

یوونتوس که با هدایت ماسیمو آلگری روزهای درخشانی را سپری می کند در این فصل عنوان نخست لیگ باشگاه های ایتالیا را نیز از آن خود کرده است و 16 خردادماه در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونای اسپانیا خواهد رفت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.