قدس آنلاین – لرستان: فرماندار دورود از دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر ادامه روند احداث بیمارستان 160 تختخوابی دورود خبر داد.

احداث بیمارستان 160 تختخوابی دورود

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، ماشاالله نعمتی  گفت: ماه گذشته جلسه ای با حضور مسوولان استان و شهرستان با وزیر راه و شهرسازی برگزار و اصلی ترین مشکلات شهرستان در حوزه مربوطه با وزیر در میان گذاشته شد.

وی اظهار داشت: بیمارستان 160 تختخوابی دورود جایگزین بیمارستان قدیمی دورود شده که  برخی ایرادات به دلیل جانمایی نامناسب در گذشته، مانع ادامه فعالیت احداث بیمارستان شده بود.

نعمتی در ادامه بیان کرد: سازمان مدیریت کشور به جانمایی این پروژه ایرادهایی وارد کرده بود که مانع فعالیت اجرایی پروژه می‌شد و با دفاع از هزینه‌های انجام شده در این پروژه وزیر راه و شهرسازی در خصوص مبادله تفاهم‌نامه و ادامه فعالیت اجرایی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی دستورات لازم را صادر کرد.

وی افزود: تاکنون برای ساخت این بیمارستان با پیشرفت فیزیکی 17 درصد 40 میلیارد ریال هزینه شده اما به دلیل جانمایی نامناسب این بیمارستان در دولت گذشته ، تامین هزینه مابقی طرح دچار مشکل شده بود که با دستور وزیر محترم این مساله حل و فصل شد.

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.