قدس آنلاین: عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شورای اسلامی گفت: با اوضاع کنونی حاکم بر بحث هسته‌ای و مباحث پیرامون تحریم‌ها ، وضعیت اقتصادی کشور و وضعیت اسفبار اشتغال تفرقه میان مسؤولان هیچ معنایی ندارد.

تفرقه میان مسؤولان کشور هیچ معنایی ندارد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمدعلی اسفنانی افزود: به همین دلیل است که مقام معظم رهبری امسال را با تدبیر و تیزبینی سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامیدند.
وی تاکید کرد: بیان برخی مطالب و ابراز برخی رفتارها در این وضعیت نه تنها به مصلحت نظام نیست بلکه به نوعی کوبیدن بر طبل تفرقه ، ریختن آب در آسیاب دشمن و خالی کردن پشت مسؤولین مذاکره ‌کننده است.

عضو كميسيون حقوقي و قضايي مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بی شک بی‌اعتمادی به آمریکا به فرمایش مقام معظم رهبری جزو دانسته‌های قطعی و یقینی هیات مذاکره‌کننده است

وی گفت: اوضاع حاکم بر جهان بسیار نابسامان است و جنایت و وحشی‌گری تکفیری‌ها و عربستان نسبت به مردم یمن دل دردمند مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان را به درد آورده است؛ جالب اینکه نوک پیکان اشارت همه این توطئه‌ها ایران است.
اسفنانی تصریح کرد: قطعاً رفتارهای تضعیف‌کننده و مساعد بعضی ها نسبت به طرف مقابل مذاکرات هسته ای کشورمان ، زیاده خواهان را جری‌تر و زیاده‌طلب‌تر می کند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.